اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

1100 نفر انتخابات تایباد را اجرا می‌کنند

فرماندار شهرستان تایباد تعداد شعب اخذ رای در بخش مرکزی و میان ولایت شهرستان تایباد را 56 شعبه عنوان کرد و افزود: از این تعداد 13 شعبه سیار بوده و بیش از 1100 نفر فرایند اخذ رای را در این شهرستان انجام می‌دهند.

1100 نفر انتخابات تایباد را اجرا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری که با محوریت انتخابات و با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تایباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، انتخابات را موضوعی حیاتی برای کشور خواند و اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه در هجمه‌ای آشکار با بزرگ‌نمایی مشکلات برای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند.

وی افزود: این در حالی است که پاسخ مردم واضح بوده و ملت قهرمان ایران در هر صحنه‌ای که نیاز بوده حضور داشته و در فتنه 88 نیز این موضوع ثابت و حضور مردم با شور و شعور انقلابی و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از آسیب رساندن به نظام شد و امسال نیز مردم به صورت خودجوش در راستای حاکمیت و پیروی از ولایت، با خلق حماسه‌ای عظیم حضور داشته و دشمنان را همچون همیشه مایوس می‌کنند.

فرماندار تایباد با تاکید بر این نکته که دشمن با ایران مشکل دارد، افزود: سنگ‌اندازی در برابر اتحاد مسلمانان و تقریب مذاهب و تلاش برای برهم‌زدن اتحاد کشورهای اسلامی از توطئه‌های استکبار جهانی است و دشمنان اسلام در این جهت با پایه‌ریزی نقشه‌های گوناگون در این راه تلاش می‌کنند که با هوشیاری ملت مسلمان ایران و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای در حافظه تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

عارفی انتخابات را مظهر و تجلی حضور مردم در عرصه سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در گمانه‌زنی خود در مورد ملت ولایتمدار ایران دچار توهم شده اند و حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را ناکام می‌گذارد.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان تایباد تعداد شعب اخذ رای در بخش مرکزی و میان ولایت شهرستان تایباد را 56 شعبه عنوان کرد که از این تعداد 13 شعبه سیار بوده و بیش از 1100 نفر از عوامل اجرایی انتخابات فرایند اخذ رای را انجام می‌دهند.

فرماندار شهرستان تایباد در پایان بر آمادگی و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری انتخابات تاکید کرد و نسبت به سوء استفاده از امکانات اداری در راستای تبلیغ و حمایت از افراد هشدار داد.

مولوی غلام‌نبی توکلی امام جمعه اهل سنت مسجد جامع احناف تایباد نیز در ابتدای این جلسه گفت: ملت ایران در طول سال‌های انقلاب با مخالفت با دشمنان به سمت منافع ملی گام برداشته و دوستی و برادری خویش با یکدیگر را ثابت کردند.

وی رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران را بی‌نظیر خواند و با تاکید بر این نکته که در هیچ کجای دنیا مردم به اندازه ایران مراعات نمی‌شوند تلاش دشمن را در راستای تضییع حقوق مردم عنوان کرد و افزود: هر ایرانی از هر نژاد و قوم به پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور تلاش کرده و در انتخابات حضوری پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/70002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول