اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

تأمین امنیت بیش از 50 درصد صندوق‌های رأی توسط بسیجان در خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از تأمین امنیت بیش از 50 درصد صندوق‌های رأی توسط بسیجان این شهرستان خبر داد.

تأمین امنیت بیش از 50 درصد صندوق‌های رأی توسط بسیجان در خرمشهر

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های سپاه و بسیج در حوزه انتخابات است، برنامه‌های مختلفی در این مدت برگزار شد.

وی افزود: بیش از 63 نشست سیاسی با موضوع انتخابات در نقاط مختلف شهرستان از جمله مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج در این مدت برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این نشست‌ها در خصوص موضوعات مختلف مربوط به انتخابات و روشنگری در زمینه انتخاب فرد اصلح پرداخته شد.

فرهانیان تصریح کرد: مردم خرمشهر که مردمی همیشه در صحنه و شهیدپرور هستند از هم‌اکنون آماده خلق حماسه سیاسی پای صندوق‌های رأی هستند.

وی در خصوص اقدامات سپاه و بسیج برای تأمین امنیت نیز اضافه کرد: در حوزه تأمین امنیت ما تمامی اقدامات لازم را در این راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده و امنیت بیش از 50 درصد از صندوق‌ها و شعب اخذ رأی به بسیجیان این شهرستان واگذار شده است.

فرهانیان افزود: تأمین امنیت انتخابات یکی از اهداف مهم و برنامه‌های اصلی سپاه و بسیج است که در این راستا فردا همه امکانات لازم برای تأمین امنیت فراهم خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: در مجموع همه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم و با حضور مردم پای صندوق‌های شاهد تحقق حماسه سیاسی باشیم.

انتهای پیام/72008/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول