اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

اصولگرایان با وحدت خود اصولگرایی را به اثبات برسانند /‌ شرکت در انتخابات واجب شرعی است

امام جمعه اصفهان گفت: اصولگرایان با وحدت خود اصولگرایی خود را به اثبات برسانند و مردم یاران نیز با حضور خود مسلمان بودنشان را نشان دهند.

اصولگرایان با وحدت خود اصولگرایی را به اثبات برسانند /‌ شرکت در انتخابات واجب شرعی است

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: حضور گسترده و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو و عرصه سیاسی کشور محضر وحدت و همبستگی است.

وی در ادامه بیان کرد: بدون شک وقتی دشمنان شاهد این حضور گسترده باشند متوجه خواهند شد که مردم با حکومت و نظام هستند، عقب‌نشینی خواهند کرد و این حضور گسترده تمام نیرنگ‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بسیار ارزشمند است و امام (ره) بارها فرمودند؛ که شرکت در انتخابات واجب شرعی است و ملت ایران مسلمان بودن خود را با حضور گسترده خودشان به اثبات برسانند.

وی اضافه کرد: از مولفه‌های شور و نشاط انتخاباتی همین حضور کاندیداها با سلایق و نظرات متنوع و مختلف در عرصه سیاسی است.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: مولفه دوم ایجاد شور و نشاط سیاسی سخنانی است که رسانه‌ها و بیگانگان علیه مشارکت و حضور مردم صحبت می‌گویند و این خود سبب یک شور و نشاط انتخاباتی می‌شود، چرا که مردم به دشمنی و عداوت دشمنان این نظام آگاهند.

وی در ادامه گفت: در صورت عدم اجماع و وحدت اصولگرایان بر یک نفر واحد؛ انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد و این موضوع تحمیل یک هزینه زیاد بر دوش دولت خواهد بود.

امام جمعه اصفهان افزود: یکی از دلایل برگزاری هم زمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورای شهر عدم تحمیل خرج و هزینه دو بار بر کشور است.

وی اظهار کرد: اصولگرایان با وحدت و اجماع خودشان در اسرع وقت، اصولگرایی خودشان را به اثبات برسانند و نامزدی که می‌داند رای کمتری دارد به نفع کاندیدایی که رای و مقبولیت بیشتری دارد، کنار بکشد.

انتهای پیام/2301/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول