اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مردمی افق کشور اعلام کرد

کسب مقام چهارم قزوین در جذب تعداد اعضای ستاد قالیباف

رئیس ستاد مردمی افق در کشور گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در ستادهای مردمی قالیباف در سراسر کشور، استان قزوین در بین استان های دیگر کشور در جایگاه چهارم از حیث تعداد اعضا در ستادهای مردمی قالیباف قرار دارد.

کسب مقام چهارم قزوین در جذب تعداد اعضای ستاد قالیباف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اینترنتی افق استان قزوین، عادل مزاری با بیان این مطلب اظهار داشت: عضویت مردم در ستادهای مختلف محمد‌باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شهرها و استان‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد و روز به روز به تعداد هواداران افزوده می‌شود.

وی از کسب رتبه چهارم ستادهای مردمی قالیباف استان قزوین در بین دیگر استان‌های کشور از حیث تعداد عضوگیری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در ستادهای مردمی قالیباف در سراسر کشور، مشخص شده که استان قزوین تاکنون پس از آذربایجان شرقی، اردبیل و سیستان و بلوچستان در جایگاه چهارم از حیث تعداد اعضا در ستادهای مردمی قالیباف قرار دارد.

مزاری ابراز داشت: پس از استان قزوین، استان‌های گرگان و مازندران رتبه‌های پنجم و ششم را از آن خود کردند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به محبوبیت خاص قالیباف در استان قزوین به طور قطعی این استان در روز آینده به رده‌های بالاتری صعود خواهد کرد.

این مقام مسئول با اشاره به نتایج پایگاه‌های رسمی مختلف نظرسنجی در کشور گفت: با توجه به تبیین برنامه‌ها، سوابق اجرایی و کارنامه درخشان قالیباف، در بین نظر سنجی‌های انجام شده قالیباف در جایگاه نخست قرار دارد و این نشان‌دهنده‌ی قدرت تشخیص درست و انتخاب آگاهانه‌ی مردم است.

انتهای‌پیام/77012/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول