اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قالیباف در کافه انتخابات شیراز:

سامانه‌های 197 و 137 اثبات مردمی بودن قالیباف است

مشاور امور روحانیت محمد قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: سامانه‌های 197 و 137 اثبات مردمی بودن قالیباف است.

سامانه‌های 197 و 137 اثبات مردمی بودن قالیباف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام حجت‌الله احمدی عصر امروز در برنامه مناظره کافه انتخابات در کنار ارگ کریمخان شیراز اظهار داشت: قالیباف در نیروی انتظامی سامانه 197 را برای نظارت مردمی بر عملکرد پلیس و در شهرداری نیز سامانه 137 را برای ارتباط مستقیم با مردم راه‌اندازی کرد.

وی افزود: تا پیش از حضور قالیباف در نیروی انتظامی برای فراخوان پلیس مردم باید به دنبال شماره کلانتری می‌گشتند اما قالیباف 110 را راه‌اندازی کرد و ارتباط یکپارچه و سریع مردم با پلیس را رقم زد.

احمدی ادامه داد: قالیباف بیش از حرف اهل عمل است و به آزادی در چارچوب قانون و حفظ ارزش‌ها باور قلبی دارد و مانند برخی نیست که بین حق آزادی و حفظ ارزش‌ها تمایز قائل باشد.

نماینده قالیباف اضافه کرد: قرار نیست رئیس جمهور از صفر تا صد مسائل را خود حل و فصل کند بلکه باید قادر باشد توان افراد و ظرفیت‌های کشور را به درستی در راستای اهداف مدیریت کند.

به گفته وی، قالیباف با دارا بودن یک تیم اقتصادی 200 نفره برای اداره کشور برنامه منسجم و همه‌جانبه‌ای را طراحی کرده که یک بخش آن مسائل اقتصادی است و این فرق دارد با برخی کاندیداها که تنها یک جنبه را دیده و بقیه مسائل را نادیده می‌انگارند.

نماینده قالیباف طرح فدرالیسم اقتصادی محسن رضایی را بلندپروازانه و غیرواقعی توصیف کرد و افزود: تنها مدرک اقتصادی داشتن به کار نمی‌آید چنانکه استاد تمام اقتصاد در کشور بسیار داریم که کار اجرایی و مدیریتی نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قالیباف بین 822 شهردار، هشتمین شهردار برتر جهان شناخته شده است، ابراز داشت: قالیباف کسی است که در پلیس رسته تخصصی زنان را ایجاد کرد و بزرگترین بوستان خاورمیانه را در 77 روز ساخت.

شهرداری تحریم مضاعف است

احمدی در ادامه گفت: در شرایطی که دولتی‌ها  تمام نواقص را به تحریم نسبت می‌دهند و با توجه به اینکه شهرداری از سوی دولت نیز تحریم بوده و بودجه‌های مصوب را دریافت نکرده، یک‌میلیارد و 200 میلیون یورو برای توسعه تهران اعتبار گشایش و پروژه‌ها زودتر از موعد بهره‌برداری شده است.

نماینده قالیباف افزود: «شبکه عیون» مجموعه‌ای از بازرسان نامحسوس قالیباف هستند که هیچ‌کس آنها را نمی‌شناسد و گاه حتی بر فعالیت بازرسان رسمی شهرداری تهران نظارت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تغییر در سیاست خارجی کشور گفت: در حال حاضر ایران در اندونزی به عنوان بزرگ‌ترین کشور اسلامی سفیر ندارد و در تونس که تازه انقلاب کرده یک مرکز برای صدور انقلاب اسلامی نیست در حالی که وهابیت با جدیت مشغول کار است.

آموزش همسرداری مهم‌تر از ارتفاع اورست است

مشاور امور روحانیت قالیباف تصریح کرد: در شرایط فعلی در آموزش و پرورش کشور، ارتفاع اورست و هزاران مطلب بیهوده دیگر آموزش داده می‌شود اما شیوه تربیت فرزند و نحوه تعامل با همسر به پدران و مادران آینده آموخته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورشی که معلم مجبور به مسافرکشی باشد هیچ‌گاه شاهد پژوهش و تولید محتوا نخواهیم بود.

نماینده قالیباف تصریح کرد: در شرایط فعلی امکان این نیست که افرادی که از مدیریت اجرایی فاصله گرفته‌اند بر مسند اجرایی کشور تکیه بزنند چرا که یک روز نیز وقت برای تلف کردن وجود ندارد.

انتهای پیام/2448/ق40/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول