اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 335

دوره آموزشی توانمندسازی جوانان به همت ستاد قالیباف در گلستان برگزار شد

دبیر ستاد دانشجویی دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: دوره آموزشی توانمندسازی جوانان با موضوع راهکارهای موفقیت در زندگی در محل ستاد استانی قالیباف برگزار شد.

دوره آموزشی توانمندسازی جوانان به همت ستاد قالیباف در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالقاسم تناسان صبح امروز در حاشیه این کارگاه آموزشی در گرگان اظهار داشت: این دوره آموزشی که به همت کمیته دانشجویی ستاد حامیان مردمی قالیباف شکل گرفته با استقبال دانشجویان علاقه‌مند گرگانی مواجه شد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کارگاه، توانمندسازی جوانان برای زندگی بهتر توام با تحصیل موفقیت بوده است.

در اندیشه قالیباف جوانان امروز توانمندتر از جوانان دهه اول انقلاب هستند

این فعال دانشجویی با اشاره به نقش جوانان در برنامه‌های دکتر قالیباف خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها جایگاه جوانان و آینده آنان به طور دقیق و موشکافانه مورد بررسی و امعان نظر قرار گرفته است.

تن‌آسان ادامه داد: در اندیشه قالیباف نسل جوانان امروز ما از جوانان دوره اول انقلاب ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بیشتری دارند و تا آخر در پای انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند.

وی یادآور شد: با توجه به این دیدگاه سعی کرده‌ایم با ارائه برنامه‌های روشن دکتر نسبت به جوانان، شرایط را برای شناخت بیشتر این قشر با اندیشه‌های این نامزد جهادی فراهم سازیم.

ریشه‌کنی مشکلات جوان از برنامه‌های اصلی دکتر قالیباف است

تن‌آسان یادآور شد: در برنامه‌های قالیباف توجه به جوانان و مدیریت جوانگرا در کشور و ریشه‌کنی مشکلات عمده جوانان از اولویت‌های اصلی است.

به گفته وی به نظر می‌رسد، این نامزد جهادی با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که اندیشیده، ظرف مدت کوتاهی بر تنگناها و مشکلاتی که در مسیر زندگی مردم قرار دارد، غلبه و آنان را مرتفع می‌سازد.

دبیر ستاد دانشجویی دکتر قالیباف در استان گلستان اضافه کرد: ستاد دانشجویی استان تلاش کرده با حمایت از نامزدی دکتر قالیباف در نشان دادن نقش جوانان استان و فعال‌سازی نیروهای جوان و نخبه گامی موثر بردارد.

تن‌آسان افزود: همه کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اصلح هستند، اما احساس می‌شود دکتر قالیباف با برنامه‌ریزی مناسبی که ارائه کرده، می‌تواند به عنوان رئیس جمهوری موفق، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را محقق سازد.

انتخاب دکتر قالیباف سرآغازی بر توسعه ایران اسلامی

دبیر ستاد دانشجویی دکتر قالیباف در استان گلستان ادامه داد: خواسته مردم این است که هر کس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود فارغ از حاشیه از تمامی نیروها به ویژه نخبگان، جوانان و افرادی که از لحاظ سیاسی و جناح‌بندی نظرهای متفاوتی دارند، استفاده کند.

تن‌آسان تاکید کرد: برخی از دولت‌های گذشته با وجود تلاش‌های فراوانی که داشتند، نتوانستند انتظارات مردم را در زمینه‌های اقتصادی و اشتغال برآورده کنند و دولت آینده نیز باید از لحاظ معیشتی و اشتغالزایی برای جوانان تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد انتخاب دکتر قالیباف به عنوان سکاندار اجرایی کشور شروعی برای حل مشکلات جوانان و توسعه ایران اسلامی باشد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال‌شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول