اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

هدف نامزدها باید تحقق آرمان‌های انقلاب باشد / قالیباف فردی عملگرا و بدون حاشیه است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: رویکردهای غیراخلاقی در تبلیغات انتخاباتی و تخریب دیگران با هدف رسیدن به پست، شایسته جامعه اسلامی نیست و هدف اصلی همه کاندیداها باید تحقق آرمان‌های انقلاب بر محور موازین دینی و انقلابی باشد.

هدف نامزدها باید تحقق آرمان‌های انقلاب باشد / قالیباف فردی عملگرا و بدون حاشیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق ظهر امروز در جمع حامیان مردمی دکتر قالیباف در تبریز، پایبندی به اصول اعتقادی و اخلاقی را از ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان مسند ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت: داشتن رئیس‌جمهوری شجاع، صاحب برنامه، معتقد به کار جمعی با روحیه جهادی شایسته ملت بزرگ و مقاوم ایران است.

وی تصریح کرد: کسی که دارای حکمت، تدبیر، تهذیب اخلاقی و روحیه انقلابی بوده و معتقد به اقتصاد مقاومتی باشد، می‌تواند انتظارات مردم را برآورده سازد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران حسن سابقه و داشتن تجربه اجرایی را از دیگر خصوصیات مهم برای عهده‌داری مسئولیت قوه مجریه اعلام کرد و اظهار داشت: مدت زمان ریاست جمهوری بسیار کوتاه است و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و رسیدن کشور به اهداف پیش‌بینی شده باید ضمن پرهیز از شعارزدگی و دادن وعده‌های غیرقابل اجرا با نگاه جهادی و عملگرایانه در مورد مسائل و مشکلات اساسی مردم برنامه‌ریزی شود.

شایق تأکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید به مسائل داخلی و خارجی و به خصوص نیازهای واقعی مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال، مسکن و رفع مشکلات اداری کشور نگاه‌های واقع‌‌بینانه داشته و از دادن وعده‌هایی که قابلیت تحقق ندارد، اجتناب کنند چراکه چنین وعده‌هایی منجر به بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی، گفتمان مدیریت جهادی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: کسانی که به جای ارائه برنامه، تنها به شعار دادن عوام‌پسندانه می‌پردازند در عمل نمی‌توانند تغییر بنیادی در امور اجرایی کشور ایجاد کنند و زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم سازند.

شایق گفت: کسی که با اعتقاد به مدیریت جهادی، سکان قوه مجریه را در دست گیرد هیچگاه از نقص قانون و یا کمبود امکانات گلایه نخواهد کرد و با تکیه بر ساز و کارهای قانونی از حداقل امکانات، بیشترین بهره‌وری را نصیب کشور می‌کند.

وی، داشتن اهداف و شعارهای منطبق با واقعیت‌های جامعه را از دیگر خصوصیات رئیس جمهور مطلوب اعلام کرد و افزود: کسانیکه برای جلب اعتماد مردم در زمان انتخابات شعارهای زیبا اما غیرقابل اجرا می‌دهند در ادامه مجبور به حاشیه‌سازی می‌شوند تا وعده‌هایش مورد بازخوانی مردم قرار نگیرد و این تجربه نباید مجدداً در کشور تکرار شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوابق جهادی دکتر قالیباف در دوران دفاع مقدس و فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران مرهون مجاهدت و زحمت‌های شبانه‌روزی رزمندگان اسلام است و اگر فداکاری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج نبود، سرنوشت کشور نه در دست مردم ایران بلکه در اختیار سران نظام سلطه که نگاه استعماری به دیگر کشورها دارند قرار داشت.

برگزیده جشنواره ایثار و تلاش در ادامه دفاع از جان، مال، ناموس ملت ایران و تمامیت ارضی کشور را یک ارزش غیرقابل خدشه دانست و افزود: برخی‌ها برای جلب نظر عده‌ای خاص که هیچ نقشی در دوران دفاع مقدس نداشته‌اند ناجوانمردانه به تخریب رزمندگان و مجاهدان می‌پردازند.

این کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی تأکید کرد: تفکر جهادی قالیباف نه تنها در دوران دفاع مقدس و فرماندهی ناجا بلکه در دوران تصدیگری شهرداری کلانشهر تهران نیز آثار ارزشمند و کاربردی خود را نشان داده و تهران را به یکی از شهرهای الگو در سطح منطقه تبدیل کرده است.

شایق تأکید مقام معظم رهبری برای دوری جستن مقامات از حاشیه‌سازی‌ها را ناشی از آسیب‌های وارده از این ناحیه به کشور اعلام کرد و گفت: قالیباف در عمل ثابت کرده که فردی عملگرا و بدون حاشیه است.

وی در بخش پایانی سخنرانی خود با تقدیر از بصیرت، دلسوزی و وفای به عهد دکتر حداد عادل گفت: این شخصیت وارسته یکی از ذخایر انقلاب است و در هیچ دورانی منافع و مصالح کشور را فدای هوای نفسانی خود نکرده و انصراف وی از ادامه انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان اصولگرایی، نمونه بارزی از تکلیف‌مداری ایشان است که می‌تواند الگوی سایر کاندیداهای منتسب به جریان اصولگرا باشد.

انتهای پیام/60001/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول