اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر:

اقبال عمومی به دکتر قالیباف هر لحظه در حال افزایش است / در برابر هر رای مسئولیم

قائم مقام ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: هرچه به روز حماسه عظیم 24 خرداد نزدیک می‌شویم، اقبال عمومی دکتر قالیباف به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.

اقبال عمومی به دکتر قالیباف هر لحظه در حال افزایش است / در برابر هر رای مسئولیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود شمسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران نتیجه مشاهدات میدانی و نظرسنجی‌ها را حاکی از اقبال عمومی بالای قالیباف در استان بوشهر اعلام کرد و اظهار داشت: ایشان با توانمندی بالای مدیریتی خود در ایران ثابت کرده که توانایی انجام کارهای بزرگ با استفاده از ظرفیت‌‎‌ها و پتانسیل‌های موجود در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل را دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجربه مدیریتی قالیباف در سه دهه گذشته امتیاز ارزشمندی است که این شخصیت ارزشی و انقلابی داراست و امروز اطمینان داریم تجارب موفق و ارزشمند ایشان در مسئولیت‌های مختلف، زمینه‌ساز پیشبرد اهداف نظام خواهد بود.

شمسی در عین حال با تاکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی انتخابات را امتحانی بزرگ برای امت اسلامی می‌دانند و همه ما باید برای موفقیت و سربلندی در این آزمون تلاش و همت خود را به‌کار گیریم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تبیین ویژگی‌ها و شاخصه‌های رئیس‌جمهور ملاک و معیار انتخاب صحیح را در اختیار ما نهاده‌اند و ما باید با رجوع به این شاخصه‌ها و تطبیق با ویژگی‌های نامزد مورد نظر خود کاندیدای اصلح را تشخیص داده و به او رای دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر فرد با اعلام نظر و عقیده خود می‌تواند سرنوشت چهار ساله کشور را رقم بزند، پس در برابر رای و نظری که در صندوق می‌اندازیم، مسئول هستیم و باید مصالح انقلاب و نظام اسلامی را مد نظر قرار دهیم.

قائم مقام ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر با اشاره به طرح محوری تبلیغات این ستاد یادآور شد: در این طرح ابتکاری که برای نخستین‌بار در استان بوشهر اجرا شده است، چندین دستگاه تاکسی ون شهروندان را به‌صورت رایگان جابه‌جا کرده و مشاوران ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در طول مسیر‌های 10 گانه دیدگاه‌ها و برنامه‌های این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را برای مردم تشریح می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول