اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی ستاد قالیباف:

قالیباف مدیری تحولگرا است

عضو شورای مرکزی ستاد قالیباف گفت: قالیباف مدیری تحولگرا است و با توان مدیریتی خود توانست تهران را به پایتخت جهان اسلام تبدیل کند.

قالیباف مدیری تحولگرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رضایی عصر امروز در همایش بزرگ هواداران قالیباف در بوشهر با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالای استان بوشهر در ابعاد مختلف، اظهار داشت: منابع بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی و دریا و بنادر و گمرکات در استان بوشهر وجود دارد، اما زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان بوشهر نشده است.

استاد دانشگاه‌های تهران و بوشهر در ادامه با اشاره به وجود هزاران جوان متخصص و متعهد در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: بوشهر جوانان توانمندی برای اداره این مرز و بوم دارد، اما در سال‌های اخیر هیچ وقت نتوانسته‌ایم سهم آنان از اشتغال را ادا کنیم.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای جوان و متخصص استان بوشهر در پست‌های مدیریتی و موقعیت‌های شغلی مناسب، تصریح کرد: نباید سهم اشتغال جوانان استان بوشهر تنها نیروهای خدماتی باشد و نیروهای متخصص ما در صنایع جذب نشوند.

دوران شعار به پایان رسیده است

رضایی با بیان اینکه مردم به دنبال عمل کاندیداها و تحقق شعارها هستند، اضافه کرد: دوران شعار به پایان رسیده است و باید افرادی را انتخاب کنیم که در عمل ثابت کرده‌اند که می‌توانند.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته 10 رئیس‌جمهور آمده‌اند و بالغ بر 160 وزیر و 70 معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان‌های ملی در کشور فعالیت داشته‌اند، اما استان بوشهر هیچ سهمی از مدیریت کلان کشور تاکنون نداشته است.

عضو شورای مرکزی ستاد دکتر قالیباف یادآور شد: در سال‌های اخیر مردم بوشهر هیچ سهمی در انتخاب مدیریت و مسئولان ارشد استانی نداشتند.

وی افزود: رئیس‌جمهور باید سازماندهی قوی انجام دهد که پس از وی نیز این سازماندهی پابرجا باشد، همان کاری که در نیروی انتظامی و شهرداری از قالیباف شاهد بوده‌ایم.

قالیباف، توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف ثابت کرده است.

رضایی بیان داشت: قالیباف با مدیریت توانمند خود در نیروی انتظامی توانست دید مردم را نسبت به نیروی انتظامی تغییر دهد و امروز نیز این توانایی را دارد که بی‌اعتمادی که بین مردم و دولت شکل گرفته را برطرف کند.

استاد دانشگاه‌های تهران اضافه کرد: قالیباف مدیری تحولگرا است و با توان مدیریتی خود توانست تهران را به پایتخت جهان اسلام تبدیل کند.

وی افزود: امروز مصلحت کشور در این نیست که رئیس‌جمهورمان در سن 60 یا 70 سالگی اولین تجربه مدیریت اجرایی‌ و آن هم در بالاترین پست مدیریت اجرایی کشور تجربه کند.

عضو شورای مرکزی ستاد بوشهری‌های مقیم پایتخت قالیباف اظهار کرد: امروز قالیباف تجربه ارزشمند مدیریتی در ایران کوچک داشته است و باید با همدلی و اتحاد زمینه اجرای این تجارب ارزشمند در سراسر کشور را برای ایشان فراهم کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول