اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در بوشهر:

کارنامه قالیباف یک حماسه است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: کارنامه قالیباف یک حماسه است.

کارنامه قالیباف یک حماسه است

حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در بین ائتلاف 2+1، دکتر حدادعادل را بسیار پایبند به ائتلاف می‌دیدم و فردی دینمدار و ولایتمدار است و قطعا عدم حضورش در انتخابات هم ولایت محور است.

وی افزود:‌ دکتر حداد عادل به نفع جامعه اصولگرایی و ائتلاف 2+1 از انتخابات کناره‌گیری کرده است. یعنی آرای ایشان با توجه به نزدیکی وی با برنامه‌ها و افکار دکتر قالیباف به سمت قالیباف است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ‌وقتی کارنامه دکتر قالیباف نه تنها در طیف اصولگرایی بلکه در طیف اصلاح‌طلبان هم بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم ایشان مدیر لایق و کار بلد است.

موسوی‌نیا گفت:‌ آنچه در کارنامه دکتر قالیباف مشاهده می‌کنیم ماندگار بوده و به مثابه یک حماسه است.

وی با بیان اینکه آنچه قالیباف در کارنامه دارد یک حماسه است، گفت: فعالیت‌های ایشان با فکر و برنامه‌ریزی بوده و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

موسوی‌نیا اظهار داشت: مناظره‌های کاندیداها بی‌نظیر بوده و الگویی برای جهان اسلام است چراکه اخلاق در مناظره‌ها رعایت شد و صدا و سیما با کمال بی‌طرفی خدمات ارزنده‌ای ارائه کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان بوشهر افزود: دکتر قالیباف هم با برنامه و کارنامه‌ای کارآمد و با روحیه‌ای جهادی و ایثارگرانه در مناظره‌ها حضور داشت.

انتهای پیام/66006/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول