اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

سابقه اجرایی قالیباف درخشان است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه اجرایی قالیباف در سال‌های گذشته بسیار درخشان و مشخص است.

سابقه اجرایی قالیباف درخشان است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملکرد اجرایی قالیباف و کارنامه درخشان قالیباف در سال‌های گذشته کاملاً مشخص است و مردم خود نیز به آن‌ها اشراف دارند.

وی به نتایج برخی از نظرسنجی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها محمدباقر قالیباف در صدر انتخابات کنونی مردم ایران قرار دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حضور مردم در وهله اول نشانگر رأی مجدد آن‌ها به نظام و آرمان‌های انقلاب و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است و در وهله بعدی نشان از شور و شعور بالای مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

قاضی‌پور انتخابات این دوره از ریاست جمهوری را در دنیا بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: غرب برای سست کردن مردم برای شرکت در انتخابات، برنامه‌های زیادی در دست دارد و با تشویش اذهان مردم سعی دارد جلوی حضور حداکثری مردم در این انتخابات را بگیرد که مردم باید بار دیگر با حضور خود در صحنه انتخابات دشمنان نظام را خوار و مأیوس کنند و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/61009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول