اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/مناظره نمایندگان جلیلی و قالیباف در خبرگزاری فارس گیلان

میرزایی: ارائه برنامه کاندیداها اشتباه است/ حجتی: قالیباف در صدد کارآمد نشان دادن نظام است

نماینده ستاد جلیلی در گیلان ارائه برنامه کاندیداها با توجه به برنامه سالانه، پنجم و چشم‌انداز را از اساس اشتباه خواند و نماینده ستاد قالیباف در گیلان گفت: قالیباف در صدد نشان دادن کارآمدی نظام است.

میرزایی: ارائه برنامه کاندیداها اشتباه است/ حجتی: قالیباف در صدد کارآمد نشان دادن نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیوان میرزایی فشالمی امروز در مناظره با نماینده ستاد انتخاباتی قالیباف در خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به قانون برنامه سالانه کشور اظهار کرد: مجلس به صورت سالانه قانون کشور را تصویب می‌کند.

وی ادامه داد: قوانین برنامه پنجم توسعه و چشم‌انداز بیست ساله در کشور وجود دارد و رئیس جمهور موظف است این برنامه‌ها را اجرایی کند.

میرزایی فشالمی به مشخص بودن درآمدها و هزینه‌ها در بودجه سالانه کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌های مذکور نوشتن دوباره برنامه از اساس اشتباه است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور رشت با بیان اینکه اگر رئیس جمهور بخواهد برنامه ارائه کند مربوط به قانون برنامه ششم توسعه کشور است، تصریح کرد: چشم‌انداز بیست ساله کشور در حالت کلی برنامه‌ها را اعلام کرده و اگر رئیس جمهور بتواند برنامه‌ها را اجرا کند، به هدف بزرگی رسیده است.

*قالیباف در صدد کارآمد نشان دادن نظام است

نماینده ستاد قالیباف در مناظره خبرگزاری فارس گیلان به افرادی که می‌خواهند مدیریت کشور را ناکارآمد نشان دهند اشاره کرد و گفت: افراد مذکور می‌خواهند مدیریت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند.

سید رضا حجتی، اعمال هوشمند تحریم‌ها علیه ایران را تلاش آمریکا در به زانو در آوردن مدیران نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: باید از راهبردهایی استفاده شود که بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه دولت قالیباف در صدد موفق نشان دادن نظام اسلامی در حوزه اجتماعی است، تصریح کرد: تلاش در عرصه اقتصادی نشان دهنده کارآمدی حوزه اجتماعی نظام اسلامی است.

*اجرای قانون بهترین راهبرد رئیس جمهور آینده

نماینده ستاد جلیلی در مناظره خبرگزاری فارس گیلان بیان کرد: اجرای برنامه‌ها و قانون در سال 92 بهترین راهبرد برای رئیس جمهور آینده است.

میرزایی فشالمی برطرف کردن معیشت مردم و مشکل اشتغال را از برنامه‌هایی عنوان کرد که رئیس جمهور آینده باید مد نظر داشته باشد.

*اختلاف بنیانی بین اصولگرایان وجود ندارد

نماینده ستاد قالیباف در مناظره خبرگزاری فارس گیلان با بیان اینکه اختلاف بنیانی بین اصولگرایان نمی‌بینم، اظهار کرد: با بیان مصداق‌ها می‌توان راهکارهای راهبردهای اقتصادی را بیان کرد.

حجتی بازار ارز را متلاطم خواند و افزود: نبض بازار ارز در دست دلالان است و بازار ارز را با راهبردهایی می‌توان کنترل کرد.

وی قانون هدفمندی یارانه‌ها را در ایجاد امنیت و تولید در جامعه موثر دانست.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول