اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روزهای پنج‌شنبه و جمعه

تمام ادارات ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان آماده‌باش خواهند بود

سرپرست ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان گفت: تمام ادارات ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به حالت آماده‌باش خواهند بود.

تمام ادارات ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان آماده‌باش خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان، رضا راحت‌دهمرده اظهار داشت: به منظور افزایش مشارکت مردمی در انتخابات و همچنین حضور مردم، تمامی ادارات ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان در روزهای 23 و 24 خردادماه آماده ارائه خدمت به رأی‌دهندگان هستند.

وی افزود: با توجه به تعطیلی ادارات در روز پنج‌شنبه و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده، این هفته در روز پنج‌شنبه ادارات ثبت‌احوال از ساعت هشت صبح تا 18 بعدازظهر دایر باشند.

سرپرست ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان ادامه داد: افراد واجد شرایط رأی دادن در صورت مشکل یا مفقودی کارت ملی و شناسنامه خود می‌توانند به واحد‌های ثبت‌احوال مراجعه و ادارات ثبت نیز در اسرع وقت خدمات لازم را به آنان ارائه می‌دهند. 

دهمرده با اشاره به شور و ذوق مردم این استان برای شرکت در انتخابات، خاطرنشان کرد: در روز 24 خردادماه، آغاز انتخابات، ثبت‌احوال این استان از ساعت هشت صبح تا پایان زمان رأی‌گیری آماده پاسخگویی به مشکلات سجلی رأی‌دهندگان است.

این مسئول از مردم سیستان و بلوچستان خواست از مراجعه غیر ضروری در این روزها به ادارات ثبت‌احوال پرهیز کنند تا کارکنان این اداره بتوانند به افراد واجد شرایط رأی دادن خدمات مناسب ارائه دهند.

انتهای پیام/75002/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول