اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماهه نخست امسال صورت گرفت

صدور 623 جلد شناسنامه مکانیزه در درمیان

رئیس ثبت احوال درمیان گفت: در دو ماهه نخست سال 623 جلد شناسنامه مکانیزه در درمیان صادر شده است.

صدور 623 جلد شناسنامه مکانیزه در درمیان

محمدحسن محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به تعداد ولادت‌های این شهرستان در دو ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: تعداد 175 واقعه ولادت در درمیان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 94 واقعه پسر بوده است، ادامه داد: همچنین تعداد 81 نفر از ولادت‌ها دختر به ثبت رسیده است.

کاهش 3.31 درصدی ولادت در درمیان

رئیس ثبت احوال درمیان از کاهش 3.31 درصد ولادت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در این مدت تعداد 39 واقعه وفات در این شهرستان به ثبت رسیده است.

محمدزاده اذعان داشت: از این تعداد 24 واقعه مرد و 15 واقعه زن بوده‌ است.

وی با بیان اینکه وقایع این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش 25 درصدی برخوردار بوده است، متذکر شد: این کاهش را می‌توان مربوط به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان دانست.

ثبت 99 واقعه ازدواج در درمیان

رئیس ثبت احوال درمیان از ثبت تعداد 99 واقعه ازدواج در دو ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: آمار ثبت ازدواج حدود هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

محمدزاده با بیان اینکه تعداد 623 جلد شناسنامه مکانیزه در این شهرستان صادر شده است، اضافه کرد: از این تعداد 40 شناسنامه المثنی بوده است.

وی ادامه داد: بیشتر این شناسنامه‌ها برای افراد بالای 15 سال صادر شده است.

اسکن 24 هزار سند وفات در درمیان

رئیس ثبت احوال درمیان با بیان اینکه عملیات اسکن و داده‌آمایی اسناد ولادت در سال گذشته در این شهرستان به اتمام رسیده است، گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری عملیات اسکن اسناد وفات آغاز شده که در این مدت بیش ‌از 24 هزار سند وفات اسکن و کار داده‌آمایی آنها آغاز شده است.

محمدزاده اذعان داشت: امید است در شش ماهه نخست امسال تمام اسناد وفات اداره اسکن و داده‌آمایی شده و پرونده آرشیو اسناد سجلی تنظیمی در سنوات گذشته بسته شود.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی نام در پسران مربوط به نام‌های امیر‌علی، محمد‌مهدی، محمد‌امین، علی و ابوالفضل بوده است، خاطر نشان کرد: همچنین بیشترین فراوانی نام در دختران مربوط به نام‌های فاطمه، فاطمه‌زهرا، ثنا، زهرا و کوثر بوده است.

انتهای پیام/69010/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول