اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:

12 اداره ثبت احوال در بوشهر آماده حل مشکلات سجلی رای‌دهندگان است

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: 12 اداره ثبت احوال استان بوشهر آماده حل مشکلات سجلی شرکت‌کنندگان در انتخابات است بطوریکه طبق قانون در کمتر از 48 ساعت شناسنامه المثنی صادر می‌کند.

12 اداره ثبت احوال در بوشهر آماده حل مشکلات سجلی رای‌دهندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، کیومرث صالحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 637 هزار نفر در استان بوشهر واجد شرایط رای دادن هستند افزود: در استان بوشهر 637 هزار و 628 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 19 هزار و 995 نفرشان برای اولین بار است که در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: متولدین 24 خرداد هفتاد و چهار به قبل می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و این افراد برای شرکت در انتخابات 24 خرداد لازم است کارت ملی و شناسنامه همراه داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تاکید کرد: 12 اداره ثبت احوال استان بوشهر آمادگی کامل دارد برای افرادی که شناسنامه‌شان مفقود و یا از بین رفته باشد طبق روال قانونی در کمتر از 48 ساعت شناسنامه المثنی صادر کند.

صالحی افزود: صدور شناسنامه تا سه روز قبل از برگزاری انتخابات 24 خرداد امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه کارشناسان و کارکنان اداره کل ثبت احوال در 24 خرداد روز رای گیری تا پایان انتخابات در ادارات ثبت احوال حضور دارند اضافه کرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب به رأی دهندگانی که احیاناً مشکلی در شناسنامه آنان باشد و همچنین پاسخگویی به حوزه‌های اخذ رأی در خصوص هرگونه ابهام در مورد هویت افراد یا تائید اصالت مدارک هویتی آنان، کارشناسان ادارات تابعه ثبت احوال استان بوشهر از ساعات شروع تا پایان انتخابات در اداره آماده پاسخگوئی و ارائه خدمت به مردم خواهند بود.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول