اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به درخواست‏های متعدد مردمی

نمایندگی ثبت احوال در ارجمند افتتاح می‏شود

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فیروزکوه از راه‏اندازی دفتر نمایندگی این نهاد در شهر ارجمند در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

نمایندگی ثبت احوال در ارجمند افتتاح می‏شود

نادر بختیاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: بخش ارجمند با حدود 10 هزار نفر جمعیت، از یک شهر و بیش از 20 پارچه روستا تشکیل شده است.

وی گفت: با توجه به درخواست‏های متعدد مردمی مبنی بر تعویض شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی، درخواست شناسنامه نوزاد و سایر خدمات سجلی، بعد مسافت شهر و روستاهای بخش تا مرکز شهرستان و استقرار دفتر اکثریت قریب به اتفاق ادارات تابعه شهرستان در آن بخش ضرورت داشت تا برای تکریم ارباب رجوع، دفتر نمایندگی اداره ثبت احوال در آن شهر مستقر شود.

بختیاری افزود: هم‏زمان با خجسته سالروز حماسه فتح خرمشهر و در آیینی با حضور سیداحمد قشمی مدیرکل ثبت احوال استان تهران و مسئولان محلی، این دفتر با دو نفر پرسنل در شهر ارجمند افتتاح و راه‏اندازی می‏شود.

وی ادامه داد: دفتر نمایندگی این نهاد در ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ارجمند مستقر خواهد شد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با تحویل زمینی به مساحت 300 متر مربع از سوی شهرداری، در آینده و با دریافت اعتبارات شهرستانی احداث دفتر مستقل ثبت احوال در این شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با دریافت یک خط دیتای مستقیم از شرکت مخابرات شهرستان، در آینده‏ای نزدیک درخواست‏های صدور کارت ملی را نیز از این منطقه اجرایی کنیم.

بختیاری ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع انسانی، یکی از پرسنل ثبت احوال فیروزکوه در هفته به مدت سه روز به عنوان مامور به ارجمند اعزام شده و اسناد و مدارک مربوطه را به فیروزکوه منتقل خواهد کرد.

شهر ارجمند در 35 کیلومتری شمال غرب فیروزکوه قرار دارد.

انتهای پیام/‌‌2568‌/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول