اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری خبر داد

آمادگی ثبت احوال در روز انتخابات برای پاسخگویی به رای دهنگان

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: در روز برگزاری انتخابات ثبت احوال استان آماده پاسخگویی به رای دهنگان خواهد بود.

آمادگی ثبت احوال در روز انتخابات برای پاسخگویی به رای دهنگان

عبدالرسول غزالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: ادارات ثبت احوال در سطح استان طی روزهای پنج‌شنبه 23 خرداد و همچنین جمعه 24 خرداد برای پاسخگویی به مراجعین باز است تا در صورت نیاز رأی دهندگانی که کارت ملی آنها مفقود شده، گواهی شماره ملی برای آنها صادر کند.

وی با اشاره به جایگاه ثبت احوال در انتخابات، گفت: با توجه به سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری حضور مردم در پای صندوق‎های رای یک تکلیف شرعی و نشانه عزتمندی ملت ایران است.

غزالی خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا تمامی مسئولان این اداره در سراسر استان بیش از پیش تدابیر لازم را به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات بکار گیرند.

مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص خلق حماسه سیاسی، ابراز داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مسئولان ادارات ثبت احوال تدابیر لازم را در خصوص حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بکار خواهند گرفت.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ثبت احوال استان در سال 91، گفت: در سال گذشته در بخش افتتاح و راه اندازی دفاتر پیشخوان ارائه خدمات الکترونیک موفق به کسب رتبه برتر بین 31 استان کشور شده‌ایم.

غزالی خاطرنشان کرد: مشتری مداری و توجه به ارباب رجوع سرلوحه کار این اداره‌کل است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول