اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه برگزاری انتخابات

ثبت احوال به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور گفت: در ایامی که منتهی به روزهای پایانی برگزاری انتخابات می‌شود، با آماده باش کامل به صورت شبانه‌روز در خدمت مردم هستیم.

ثبت احوال به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد ناظمی اردکانی ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان بردسکن برای آمادگی در برگزاری انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشتن کارت ملی الزامی است زیرا برای هر فرد کد درج شده اختصاصی بوده و فرد نمی‌تواند دوبار رای دهد.

ناظمی افزود: در این دوره از انتخابات با مکانیزه شدن، اسناد هویتی افراد اعتبار سنجی می‌شود و به راحتی می‌توان اسناد مخدوش را شناسایی کرد؛ و در آینده با صدور کارت هوشمند ملی هویت افراد نیز اعتبارسنجی شده که این امر شائبه هرگونه تقلب را از بین می‌برد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار داشت: تا روز برگزاری انتخابات افرادی که شناسنامه و یا کارت ملی خود را گم کرده باشند و یا رای اولی هستند می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال محل خود گواهی تاییدیه شماره ملی خود را دریافت و در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: در ایامی که منتهی به روزهای آخر انتخابات می‌شود، با آماده باش کامل به طور شبانه روز در خدمت مردم هستیم.

ناظمی اردکانی افزود: با اعتبار سنجی که از افراد رای دهنده می‌شود اگر سندی از ناحیه پایگاه جمعیتی کشور مبنی بر اینکه مشخصات فرد وجود ندارد اطلاع داده شود، آن فرد حق رای دادن ندارد.

در ادامه محمد اسماعیل یعقوب‌زاده، فرماندار بردسکن گزارشی از روند برگزاری انتخابات دراین شهرستان ارائه داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان بردسکن بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد اما فاقد ساختمان اداری است و ساخت ساختمان اداری ثبت احوال در این شهرستان ضروری است.

ناظمی اردکانی در ادامه در بازدید از ساختمان اداره ثبت احوال بردسکن با ساخت و تامین اعتبار هزینه آن در بردسکن موافقت کرد.

انتهای پیام/70021/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول