اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

کلنگ پروژه مسکونی 450 واحدی در زاهدان به زمین زده می‌شود

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان گفت: به‌زودی کلنگ پروژه بزرگ مسکونی 450 واحدی با اعتبار 500 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی در زاهدان به زمین زده می‌شود.

کلنگ پروژه مسکونی 450 واحدی در زاهدان به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمدمهدی مرعشی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف سازمانی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی بر استفاده از بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و اهمیت نقش آن در پیشبرد سریع‌تر و بهتر امور مختلف تأکید کرد.

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان بیان کرد: شهرداری زاهدان در نظر دارد در این راستا نسبت به اجرای پروژه بزرگ 450 واحدی با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن اقدام کند که این در نوع خود حرکتی بسیار چشمگیر خواهد بود.

مرعشی گفت: تمامی کارشناسی‌های مربوط به فرآیند جذب و قرارداد آن در سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان انجام و قرار است این پروژه در زمینی به مساحت 32 هزار متر مربع در بلوار انقلاب زاهدان انجام شود.

وی از این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین قرارداد سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی با شهرداری در زمینه ساخت و ساز یاد کرد و افزود: میزان سرمایه‌گذاری مشترک در این پروژه 500 میلیارد ریال بوده و قرار است این امر در مدت 36 ماه به انجام برسد.

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان اذعان داشت: هزار و 720 هکتار از مساحت شهر زاهدان در محدوده بافت فرسوده شهری قرار دارد و از سال 1386 تا کنون هزار و 74 فقره پروانه ساختمانی توسط شهرداری در این محدوده صادر شده است.

مرعشی بیان داشت: در این مدت تا کنون نسبت به نوسازی 23 هکتار با زیربنایی بالغ بر 6 میلیون متر مربع از بافت فرسوده شهری اقدام شده که در این راستا و در اجرای ماده 16 قانون ساماندهی بافت فرسوده، بابت نوسازی این سطح مبلغی بالغ بر 840 میلیارد ریال نیز تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی اعمال شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین برآوردها قریب به 120 هزار نفر از جمعیت شهر زاهدان در حال حاضر در بافت فرسوده شهری سکونت دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه نیز اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/75002/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول