اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم:

خلاصه کردن خدمات شهرداری به زیباسازی ظلم بزرگی است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: برخی افراد خدمات شهرداری را فقط در زیباسازی خلاصه می‌کنند و این ظلم بزرگ به مدیریت شهری و پرسنل خدوم شهرداری است.

خلاصه کردن خدمات شهرداری به زیباسازی ظلم بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم عباس ذاکریان با بیان اینکه شهرداری قم طی دوره مدیریت اخیر موفقیت‌های چشمگیر و مشهودی داشته است اظهار کرد: مردم قم و زائران کریمه اهل بیت (س) این موفقیت‌ها را کاملا احساس می‌کنند.

وی افزود: خلاصه کردن خدمات شهرداری در دوره جدید به مباحث زیباسازی و اقدامات روبنایی ظلم بزرگی به مجموعه مدیریت شهری و پرسنل خدوم شهرداری محسوب می‌شود و اخیرا هم بعضی افراد می‌گویند که در دوره جدید فقط به مباحث زیباسازی پرداخته شده است در حالیکه به عنوان یکی از اعضای دوره سوم شوراها شهادت می‌دهم که در دوره فعلی هم به مباحث زیربنایی پرداخته شد و هم پروژه‌های عمرانی با سرعت و شتاب خوبی ادامه یافت و اگر نگوییم بیشتر، کمتر هم نبوده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم زیباسازی ظاهری شهر و شادابی و نشاط شهروندان را یکی از اقدامات مدیریت شهری قم در دوره اخیر دانست و خاطرنشان کرد: این در حالی بود که زیباسازی و نشاط شهری سال‌ها مورد غفلت واقع شده بود.

وی ادامه داد: به نظر من در حال حاضر مدیریت جامع شهری را در قم تجربه می‌کنیم؛ عقیده دارم چنانچه شهردار فعلی از ابتدای دوره سوم حضور داشت امروز توفیقات بیشتری در بسیاری از پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی قم نصیب ما می‌شد.

ذاکریان با بیان اینکه سرعت پیشرفت پروژه‌ها نسبت به دوره‌های قبل بیشتر و راهبری آنها دقیق‌تر، عاقلانه‌تر و عالمانه‌تر شده است گفت: در عین حال از عجله و شتاب به شدت پرهیز می‌شود زیرا در دوره‌های قبل هرچند توفیقاتی بوده ولی با شتاب‌زدگی و بدون طرح کار کردن صورت گرفته و صدماتی را هم داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر پیگیری سریع و دقیق پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهر قم بیان داشت: امیدواریم تمام طرح‌ها طی مدت زمان‌بندی تعیین شده به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته مشکلات شدید اقتصادی در سطح کشور وجود داشت و در بسیاری از شهرها شاهد تعطیل شدن پروژه‌های شهری بودیم اما مدیریت صحیح در قم مانع از توقف طرح‌های عمرانی شد.

ذاکریان با بیان اینکه پروژه‌هایی که قرار بوده تامین مالی آنها به صورت ملی باشد دچار وقفه شده‌اند عنوان داشت: با این حال آن دسته از طرح‌هایی که شهرداری قم باید نسبت به تامین منابع مالی آنها اقدام می‌کرده هیچ یک تعطیل نشده‌اند.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول