اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان:

انتقادات سازنده را به جان می‌خریم / برخی با نفی خدمات شهرداری آبرو می‌خرند

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان با بیان اینکه انتقادات سازنده را به جان می‌خریم، گفت: برخی با نفی خدمات شهرداری آبرو می‌خرند.

انتقادات سازنده را به جان می‌خریم / برخی با نفی خدمات شهرداری آبرو می‌خرند

علیرضا رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سالگرد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بر لزوم تجدید بیعت و میثاق مجدد با آرمان‌های بلند امام راحل تأکید و اظهار کرد: در شرایط کنونی باید با نصب‌العین قرار دادن رهنمودهای حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ادامه‌دهنده راه شهدا و سرافرازانی باشیم که با خون خود این انقلاب را بیمه کردند.

بازرس ویژه شهردار اصفهان با اشاره به انتخابات حماسی و سرنوشت‌ساز 24 خردادماه افزود: از مهم‌ترین واجبات شرکت فعال و همه‌جانبه در این انتخابات تعیین سرنوشت مردم است و همه باید دست ‌در دست هم فضا و بستری را فراهم کنیم که مردم با نشاط و شادابی، تشویق به حضور و خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری شوند و در این راستا باید به جد از مسائل حاشیه‌ای و به دور از اخلاق و انصاف پرهیز کرده تا خدای ناکرده موجب دلسردی مردم نگردد.

رنجبر با اشاره به نقش شهرداری‌ها به عنوان یک ارگان خدمت‌رسان عمومی اذعان داشت: تمامی نقدها و انتقادات منصفانه را به جان می‌خریم و در رفع معایب کوشا خواهیم بود و نیز آماده‌ایم فعالیت‌های مختلف شهرداری را در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی برای برخی افرادی که خودشان را به بی‌اطلاعی زده‌اند، تبیین کنیم و نشان دهیم که در طول این مدت خادمان مردم چگونه کمر به خدمت بسته‌اند.

وی با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌ها توسط عده‌ای که در شهر زندگی می‌کنند و از خدمات شهری بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات بی‌نظیر شهرداری اصفهان در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و عمرانی و زیست محیطی این شهرداری را نگین شهرداری‌های کشور کرده است.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان افزود: امروز عده‌ای با نفی خدمات ارزشمند شهرداری اصفهان در یک دهه گذشته، به دنبال کسب اعتبار و خرید آبرو برای خود هستند؛ عده‌ای در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را با برند شهرداری‌ اصفهان عرضه و معرفی می‌کنند و این نشان از جایگاه ویژه شهرداری اصفهان در کشور دارد و این مرهون خدمات و فعالیت‌های بی‌منت و بی‌نظیر خادمان شهر در دهه گذشته بوده است.

بازرس ویژه شهردار اصفهان گفت: عده‌ای که هنوز به بلوغ ثانویه نرسیده‌اند، برداشت‌های متفاوتی از مقوله فرهنگ دارند و این در حالی است که متولیان کنونی شهر ریشه فرهنگی واقعی دارند، نخبگانی که میان آنان دلیرمردان دفاع مقدس، جانبازان سرافراز و مسئولانی به چشم می‌خورند که در گذشته و برهه‌های حساس، سکان‌دار هدایت در بعضی از عظیم‌ترین مراکز علمی و فرهنگی کشور را عهده‌دار بوده‌اند.

رنجبر افزود: مردم شریف و بزرگوار و حق‌شناس اصفهان خادمان خود را در شهر به خوبی می‌شناسند و اطمینان آنان به این خادمان، برگ‌های زرین آبادانی و توسعه عمرانی و فرهنگی و اجتماعی کنونی را رقم زد و امیدواریم افرادی که در آینده سکان‌دار خدمت‌گذاری مردم می‌شوند با استفاده از نقشه راه ترسیم شده کنونی توسط مدیریت شهر، بتوانند  برخی کارهای انجام نشده و باقی مانده را به انجام رسانند.

مشاور شهردار اصفهان در پایان ابراز کرد: هیچ حرکتی در محضر حضرت حق تعالی نادیده نمی‌ماند و خداوند قادر شاهد و ناظر اعمال همه ماست و امیدواریم خدمات خادمان مردم، مورد رضای حضرت حق و مردم شریف و بزرگوار قرار گیرد و خداوند و مردم عزیز کوتاهی‌ها و قصورات این خادمان را به حرمت صداقتی که خدمت‌رسانی داشته‌اند، ببخشایند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول