اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر خورموج:

ضرورت تکمیل ترمینال خورموج / شهرداری باید اعتبار لازم اختصاص دهد

عضو شورای اسلامی شهر خورموج گفت: ترمینال خورموج باید مورد توجه ویژه شهرداری برای تکمیل قرار گیرد.

ضرورت تکمیل ترمینال خورموج / شهرداری باید اعتبار لازم اختصاص دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خورموج، حسین سمعیی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بودجه شهرداری باید برای تکمیل ترمینال اعتبار لازم اختصاص می‌یافت، ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: ترمینال پروژه‌ای نیست که شهرداری خورموج از پس آن برنیاید و فرماندار و برخی از اعضای شورای اسلامی نیز می‌توانستند به جای پل هوایی ترمینال را راه‌اندازی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر خورموج تصریح کرد: در مورد پیمانکار خدمات شهری نیز سال‌ها بود که قرارداد آن تمدید می‌شد، ولی در سالی که رییس شورا بودم، مناقصه برگزار کردیم و یک شرکت بومی برنده شد و به خوبی نیز از پس کار برآمد و فضای سبز شهر گسترش و سرانه فضای سبز نیز  به میزان قابل توجهی بالا رفت.

سمعیی خاطرنشان کرد: پس از آن خدمات شهر به شکل پیمان مدیریت در آمد و به خوبی و با کمترین نارضایتی در میان پرسنل شهرداری مواجه بودیم، ولی در 2 سال گذشته شرکتی از میمند که از بستگان یکی از اعضای شورا بود، خدمات شهری را در اختیار گرفت و نارضایتی زیادی ایجاد کرد و با مخالفت ما شرکت دیگری جایگزین شد، ولی از نوع قرا داد اطلاعی ندارم و اگر شهردار شفافیت داشت، می‌توانست قرارداد را به شورا بفرستد.

وی با اشاره به عدم آسفالت خیابان‌های شهر نیز گفت: مردم به خوبی از این جریان واقفند و پولی که جهت لکه‌گیری آسفالت‌ها داده شد، در جاهای دیگر هزینه شد.

سمیعی در مورد تفریغ بودجه گفت: تفریغ بودجه کارنامه نهایی شهرداری پس از یکسال مالی است و اگر با واقعیت منطبق باشد، شورا مصوب می‌کند، ولی من در چند مورد اعتراض داشتم که حرف‌های من در گزارش ارسالی به فرمانداری تایپ نشد و ایرادات روشنی به تفریغ بودجه داشتم و در جلسه‌ای که من نبودم، تفریغ بودجه با 3 رای مصوب شد.

سمیعی با اشاره به انتخاب مجددش در شورای اسلامی خورموج گفت: اگر مجددا وارد شورا شدم، می‌توانم مثمر ثمر باشم و با پافشاری و پی‌گیرهایی که خواهم کرد، اهدافم را جلو خواهم برد و نمونه این پی‌گیری محکوم شدن شهرداری به مبلغ 180 میلیون تومان بود که با آشناییم به مسایل حقوقی نه تنها این حکم ملغی که شاکی نیز 40 میلیون تومان جریمه شد.

انتهای پیام/66006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول