اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ قالیباف ‌در جمع مردم اسلامشهر:

اولویتم ‌در شهرداری تهران ‌جنوب شهر بود/ در 22ماه اتوبان امام علی(ع) ‌را تکمیل کردیم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در شهرداری تهران به مردم قول دادم که اولویت در جنوب شهر باشد؛ البته شمال شهر را نیز از یاد نبردم.

اولویتم ‌در شهرداری تهران ‌جنوب شهر بود/ در 22ماه اتوبان امام علی(ع) ‌را تکمیل کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدباقر قالیباف در جمع مردم اسلامشهر در جوار آستانه امامزاده عقیل (ع) این شهر اظهار داشت: مشکلات امروز ما براساس تحریم‌ها در کشور نیست؛ مشکل کنونی ما به خاطر سوء‌تدبیر مدیران است.

وی ادامه داد: بزرگترین نعمتی که نصیب ما شده، این است که خداوند عمر ما را در زمانی قرار داده که در سایه نظام اسلامی زندگی می‌کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: خیلی از شهدا در اعتلای این زمان مجاهدت کردند که در رأس آنها امام شهدا که جز برای خدا گامی برنداشت و کلامی نگفت تا این نظام اسلامی به دست ما برسد.

قالیباف تصریح کرد: همه ما باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کنیم؛ یک روز مردم فهمیدند که در طول هشت سال دفاع مقدس از انقلاب و کشور دفاع کنند که انصافاً در این راه محرومان و مستضعفان بیشتر از دیگران سرکار بودند.

وی عنوان کرد: امروز باید بدانیم که جبهه انقلاب کجا نیاز به دفاع و حمایت دارد. بارها به همکاران گفته‌ام درست است که جنگ تمام شده، اما دفاع همچنان باقی است و باید با همان روحیه دفاع، فرهنگ شهادت و ایثار کار و تلاش کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: راه دفاع از انقلاب و مبارزه با آمریکا جز با کار کردن برای مردم نیست؛ شعار واقعی مرگ بر آمریکا یعنی کار کردن، اگر شعار دهیم و کار نکنیم، انجام وظیفه نکرد‌ه‌ایم.

قالیباف افزود: ما هنوز به فرهنگ جبهه و جنگ نیازمندیم، یکی از معضلاتی که در جامعه داریم، این است که ما مدیران نگاه کنیم جایمان کجاست؛ در حالی که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اینگونه فکر نمی‌کردند، کارهای سخت را خودشان انجام می‌دادند و کارهای ساده را به دیگران می‌دادند، اما امروز برعکس شده است.

وی اذعان داشت: امروز چیزی که ما را از کار کردن بازداشته، اختلاف میان مدیران و مسئولان است؛ در شرایط کنونی گرانی، بیکاری، مشکلات اجتماعی فرهنگی و ده‌ها مشکل دیگر وجود دارد؛ اینکه ما می‌گوییم فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار در کشور نیاز است، منظور وجود خصلت‌های دوران دفاع مقدس است. آن موقع به مردم دروغ نمی‌گفتند، غیبت نمی‌کردند، ایثار و گذشت داشتند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: امروز ما برای حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های شهدا در تحقق اهداف امام راحل راهی جز خدمت صادقانه نداریم، فرهنگ جهاد و شهادت به ما می‌گوید که آرمان‌سازان لازم نیست، مردم خودشان می‌فهمند که چگونه کار کردیم، کار باید در دل مردم بجوشد.

قالیباف ابراز کرد: ما مدیران باید حواسمان باشد که آه یک مظلوم و دلشکسته پایه‌های حکومت را جابه‌جا می‌کند؛ بر این باوریم که هرچه خیر ما است، خدا برای ما مقدر می‌کند و در این مکان مقدس به مردم تعهد می‌دهم با فرهنگ جهادی به مردم خدمت کنم.

وی متذکر شد: بنده معتقدم در کارهایی که انجام می‌دهم، باید قشر مستضعف و محروم جامعه در هر کجای این سرزمین که هستند در اولویت ‌باشند. من در شهرداری تهران به مردم قول دادم که اولویت در جنوب شهر باشد؛ البته شمال شهر را نیز از یاد نبردم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: نگاه درجه یک و دو داشتن به شهروندان موجب ایجاد دو قطب شمال و جنوبی در شهر تهران شده است.

قالیباف با بیان اینکه دنبال این نیستیم که جایی را خراب و ویران کنیم تا جای دیگر را آباد کنیم، تأکید کرد: ما معتقدیم که باید همه جا را آباد کنیم و در تهران این امر را رعایت کردم.

وی عنوان داشت: بحث گرانی و معضل بیکاری موجب نگرانی مردم شده است. پدران را شرمنده فرزندان کرده و فرزندان هم شرمنده والدین خود شده‌اند؛ ظرفیت کشور ما باید به طریقی باشد که این مشکلات را حل کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت: مشکلات امروز ما براساس تحریم‌ها نیست؛ بلکه به خاطر نوع تدبیر مدیران و مسئولان است و این مهم را در بسیاری از کارها مشاهده می‌کنیم.

قالیباف با اشاره به راه‌اندازی بزرگراه امام علی (ع) گفت: برای احداث اتوبان امام علی (ع) 12 هزار خانه سر راه آن که در طول 40 سال گذشته فکری به حال آنها نشده بود و می‌گفتند که نمی‌شود، اما با همت جوانان این مرز‌وبوم طی مدت ماه 22 ماه این پروژه به سرانجام رسیده و تکمیل شد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه و نگرانی حق است، اما امید را نباید از دست داد، ابراز کرد: به امید خداوند قول می‌دهم که طی مدت دو سال مشکلات حل شده و نظم اقتصادی در کشور حاکم شود. ثبات در کشور وجود ندارد و مردم بلاتکلیف هستند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب کمر بسته‌اند که در جبهه اقتصادی ضربه مهلکی به مردم ایران بزنند و باید جلوی این اقدام را بگیریم، چراکه امکانات در کشور زیاد است و منابع انسانی زیاد و امکانات خوبی داریم، اما سوءمدیریت وجود دارد که باید با فرهنگ جهاد و شهادت این دو مدیریت‌ها را رفع کنیم.

انتهای پیام/2302/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول