به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیاکبر رحیمی با اشاره به فعالیت سامانه 137 شهرداری کلانشهر قم در تمام ایام سال اظهار کرد: در روزهایی که به مناسبتهای مختلف تعطیل هستند حجم تماسهای مردمی افزایش مییابند هرچند ممکن است طی بعضی روزها هم با کاهش تماس مواجه باشیم.
وی افزود: سامانه 137 شهرداری کلانشهر قم آماده ارائه هرگونه اطلاعات مورد نیاز به شهروندان، زائران و گردشگران بوده و راهنماییهای لازم را به آنها ارائه میکند.
مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم با بیان اینکه اطلاع از مسیرهای ترافیکی و مبادی خروجی شهر بیشترین حجم تماسهای زائران را با این سامانه تشکیل میدهد گفت: با توجه به فعالیت انجام شده از سوی بخشهای مختلف مدیریت شهری در روزهای تعطیل شاهد روان بودن ترافیک در هسته مرکزی شهر و جلوگیری از سرگردانی مسافران هستیم.
وی ادامه داد: با توجه به آمادهباش همه پرسنل شهرداری طی روزهای 14 و 15 خرداد و دو روز پس از آن، کارکنان سامانه 137 نیز آماده خدمترسانی به شهروندان و زائران در تعطیلات نیمه خرداد هستند.
رحیمی با بیان اینکه از روز دوشنبه تاکنون 481 پیام مردمی در سامانه 137 ثبت شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد 252 پیام مربوط به دو روز 14 و 15 خردادماه هستند.
مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم از پاسخگویی به 90 درصد پیامها طی این روزها خبر داد و افزود: 10 درصد باقیمانده تماسها هم در حال پیگیری بوده و به زودی پاسخ آنها داده خواهد شد.
انتهای پیام/2258/ر/چ3000