اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تعطیلات نیمه خرداد صورت می‌گیرد

پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به تماس‌های مردم و زائران

مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم با بیان اینکه از روز دوشنبه تاکنون 481 پیام مردمی در سامانه 137 ثبت شده است گفت: از این تعداد 252 پیام مربوط به دو روز 14 و 15 خردادماه هستند.

پاسخگویی سامانه 137 شهرداری قم به تماس‌های مردم و زائران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به فعالیت سامانه 137 شهرداری کلان‌شهر قم در تمام ایام سال اظهار کرد: در روزهایی که به مناسبت‌های مختلف تعطیل هستند حجم تماس‌های مردمی افزایش می‌یابند هرچند ممکن است طی بعضی روزها هم با کاهش تماس مواجه باشیم.

وی افزود: سامانه 137 شهرداری کلان‌شهر قم آماده ارائه هرگونه اطلاعات مورد نیاز به شهروندان، زائران و گردشگران بوده و راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کند.

مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم با بیان اینکه اطلاع از مسیرهای ترافیکی و مبادی خروجی شهر بیشترین حجم تماس‌های زائران را با این سامانه تشکیل می‌دهد گفت: با توجه به فعالیت انجام شده از سوی بخش‌های مختلف مدیریت شهری در روزهای تعطیل شاهد روان بودن ترافیک در هسته مرکزی شهر و جلوگیری از سرگردانی مسافران هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به آماده‌باش همه پرسنل شهرداری طی روزهای 14 و 15 خرداد و دو روز پس از آن، کارکنان سامانه 137 نیز آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران در تعطیلات نیمه خرداد هستند.

رحیمی با بیان اینکه از روز دوشنبه تاکنون 481 پیام مردمی در سامانه 137 ثبت شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد 252 پیام مربوط به دو روز 14 و 15 خردادماه هستند.

مدیر مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری قم از پاسخگویی به 90 درصد پیام‌ها طی این روزها خبر داد و افزود: 10 درصد باقی‌مانده تماس‌ها هم در حال پیگیری بوده و به زودی پاسخ آن‌ها داده خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول