اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سرمایه‌گذاری و املاک شهرداری گرگان خبر داد

حرکت شهرداری گرگان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار

مدیر سرمایه‌گذاری و املاک شهرداری گرگان گفت: این شهرداری با شناسایی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر به سمت جذب درآمدهای پایدار حرکت می‌کند.

حرکت شهرداری گرگان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار

احمد لشگربلوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اتکای شهرداری‌ها به کسب درآمد از قبیل صدور پروانه‌های ساختمانی و اخذ عوارض از شهروندان با توجه به حجم هزینه‌های عمرانی و جاری این نهاد را با مشکل روبرو خواهد ساخت، بنابراین با فراهم کردن مسیرهای لازم و جذب سرمایه‌گذار به فعلیت رساندن فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری به سمت درآمدهای پایدار سوق خواهد یافت.

املاکی که امکان سرمایه‌گذاری را با کمک بخش خصوصی دارد، شناسایی شد

وی تصریح کرد: در همین راستا شهرداری گرگان طی سال‌های اخیر املاک خود که امکان سرمایه‌گذاری را با کمک بخش خصوصی داشته است را شناسایی و به سرمایه‌گذاران اطلاع‌رسانی و معرفی کرده است که در همین راستا مذاکراتی هم با سرمایه‌گذاران انجام داده که با نهایی شدن این مذاکرات و عقد قرارداد به اهداف خود دست خواهد یافت.

لشگربلوکی ادامه داد: ضمناً فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق پایگاه الکترونیکی (www.gorgan.ir) و همچنین کتابچه و بروشور اطلاع‌رسانی شد تا زمینه جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

المان میدان بسیج، مجتمع تجاری پارکینگ طبقاتی نعلبندان از مهمترین پروژه‌ها برای جذب درآمدهای پایدار

مدیر سرمایه‌گذاری و املاک شهرداری گرگان المان میدان بسیج، مجتمع تجاری پارکینگ طبقاتی نعلبندان، مجتمع تجاری پارکینگ طبقاتی شالیکوبی در عدالت را از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری طی این چند سال اخیر برای جذب درآمدهای پایدار دانست و ابراز داشت: 17 جایگاه‌ عرضه سوخت بنزین و سی‌ان‌جی و انعقاد قرارداد تله کابین از دیگر پرو‍ژه‌هایی است که امکان سرمایه‌گذاری در مرکز استان گلستان را دارد.

شهربازی بزرگ در منطقه هزارپیچ، در مرحله جذب سرمایه‌گذار برای واگذاری

وی افزود: از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌توان به شهربازی بزرگ در منطقه هزارپیچ، احداث واحدهای تجاری، مسکونی و هتل اشاره کرد که در مرحله جذب سرمایه‌گذار برای واگذاری هستیم.

لشگربلوکی گفت: واگذاری کشتارگاه نیمه صنعتی و کارخانه سنگ‌شکن نیز از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری آماده شهرداری گرگان است.

وی اظهار امیدواری کرد که اقدامات شهرداری برای ایجاد درآمدهای مستمر و پایدار بتواند آبادانی بیشتری را برای شهر به همراه بیاورد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول