اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد تبلیغاتی قالیباف در کرمان:

قالیباف مشکلات را در زمان‌بندی معین برطرف می‌کند

مسئول ستاد تبلیغاتی قالیباف در استان کرمان گفت: قالیباف تابلویی از مدیریت است که مشکلات را در زمان‌بندی معین برطرف می‌کند.

قالیباف مشکلات را در زمان‌بندی معین برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، غلامرضا کرمی عصر امروز در جمع طرفداران قالیباف در این شهرستان اظهار داشت: در 24 خردادماه با حضور حداکثری و یکپارچه مردم در پای صندوق‌های رأی خواسته مقام معظم رهبری که همان حماسه سیاسی است، محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر چه این مشارکت گسترده‌تر باشد، پایه‌های حکومت اسلامی مستحکم‌تر می‌شود، افزود: حکومت جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است که مردم در تصمیم‌های آن نقش مؤثری ایفا می‌کنند.

کرمی تصریح کرد: کشور ما در موقعیت و شرایط حساسی قرار دارد، دشمنان داخلی و خارجی به صورت علنی ما را تهدید کرده و تلاش می‌کنند تا تمام دنیا را به طور یکپارچه در مقابل ما قرار دهند.

وی با اشاره به دلایل حمایت خود از قالیباف ابراز داشت: وی فردی آینده‌نگر، با استعداد و فهمیده و دارای مدیریتی موفق هم در زمان جنگ و هم در زمان پس از دفاع مقدس در مسئولیت‌های مختلفی بوده است.

کرمی با بیان اینکه قالیباف تابلویی از مدیریت است که مشکلات را در زمان‌بندی معین برطرف می‌کند، عنوان کرد: وی همواره با پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کرده است.

مسئول ستاد تبلیغات قالیباف در استان کرمان گفت: مهم‌ترین وظیفه ما تبعیت از ولایت فقیه و تلاش برای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است.

کرمی با تأکید بر اینکه مردم همواره حامی ولایت فقیه و حافظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا هستند، بیان داشت: با این انتخابات سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می‌خورد.

وی، شعار قالیباف را «حماسه سیاسی از مردم حماسه اقتصادی از ما» اذعان داشت: قالیباف دارای یک مدیریت جهادی و روحیه ایثارگری است.

کرمی خاطر نشان کرد: یک کاندیدای اصلح باید دارای ویژگی‌هایی از جمله اعتقاد به اصل ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و رفع مشکلات جوانان، مسائل اقتصادی و اشتغال را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/80006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول