اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

دموکراسی در ایران فراتر از ادعاهای دروغین غرب است

استاندار اردبیل گفت: دموکراسی در کشورمان فراتر از ادعای دروغ نظام‌های غربی است که تنها به فکر سودجویی و منفعت‌طلبی هستند.

دموکراسی در ایران فراتر از ادعاهای دروغین غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در دیدار با اهالی آبی‌بیگلوی نمین اظهار داشت: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام مسئولان نظام با رأی مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را از مهم‌ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات به مردم ایران عزت داده و جایگاه آنها را در عرصه‌های جهانی و تعیین سرنوشت خویش افزایش داده است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: در همه انتخابات ایران اسلامی تصمیم‌ نهایی برای تعیین سرنوشت کشور با مردم بوده و به همین خاطر است که در این مدت تمام نامزدها در دوره‌های مختلف انتخابات خود را تابع استقبال عمومی دانسته و برای جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان خود تلاش می‌کنند.

این مسئول همچنین با اشاره به حساسیت ویژه انتخابات امسال در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از انتخابات امسال به عنوان نماد حماسه سیاسی یاد کرده و همه ما مسئولان هم به تبع معظم له خواستار حضور پرشکوه مردم و خلق حماسه در انتخابات 24 خرداد امسال هستیم.

وی هر رأی مردم در این انتخابات را تیری در چشم و قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و از مردم خواست در این انتخابات با شور و نشاط و با نیت قرب الی‌ الله شرکت کنند.

شرکت در انتخابات تکلیفی دینی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: شرکت در انتخابات تکلیفی دینی و ملی است و همگان برای تحقق حماسه سیاسی مشارکت می‌کنیم.

نیکزاد افزود: به گواهی تاریخ، قبل از انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات امری فرمایشی بود اما در جمهوری اسلامی ایران مردم با مشارکت در انتخابات در سرنوشت سیاسی خود دخالت مستقیم دارند.

وی تصریح کرد: هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود مانند تیر زهرآگینی بر قلب دشمنان سرسخت نظام اسلامی اصابت می‌کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت چشمگیر مردم در انتخابات موجب خوشحالی رهبر انقلاب، امیدواری دوستداران نظام و خواری دشمنان ایران می‌شود همگان را به حضور در حماسه سیاسی 24 خرداد ماه فراخواند.

دنیا به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته است

استاندار اردبیل با اشاره به حساسیت و اهمیت ویژه انتخابات 24 خرداد خاطر نشان کرد: در شرایطی که همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی لازم است.

نیکزاد اضافه کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران آزادترین و سالم‌ترین انتخابات جهان و نمایش شور و شعور سیاسی و عزت و اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره به تاکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات امسال بیان کرد: فارغ از اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم چرا که بحث و اهمیت اول در این انتخابات حضور حداکثری و حماسی در پای صندوق‌های رأی است.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام دوستان و دشمنان، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را رصد می‌کنند، یادآور شد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با شرکت گسترده و پرشور در این رویداد مهم، بار دیگر دوستان را خوشحال و دشمنان و بدخواهان نظام را مأیوس و ناامید می‌کنند.

این مسئول انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره و دستاورد بزرگ انقلاب و خون شهدا دانست و ادامه داد: حتی یک رأی در انتخابات سرنوشت‌ساز است و به واسطه برگزاری انتخابات امور مردم به خود آنان سپرده می‌شود.

وی گفت: هر برگ رأی ملت شریف و ولایی ایران به مثابه خار و تیری به چشم دشمنان و مهر تأییدی بر حقانیت نظام اسلامی است.

نیکزاد افزود: فرامین و رهنمودهای رهبری درباره انتخابات، مسئولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی را سنگین‌تر کرده و از آن جایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام مسئولان مستقیم و یا غیر مستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند، مدیران هم باید از فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و شایسته در حل مشکلات مردم استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات به یادماندنی و پرشور در استان اردبیل فراهم شده و امیدواریم آحاد مردم این منطقه و استان با شرکت پرشور و شعور در انتخابات 24 خرداد تمام دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/62005/ک40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول