اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل خبر داد

تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات سالم در اردبیل خبر داد.

تمهیدات انتظامی و امنیتی برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در نشست مسئولان انتظامی شهرستان اردبیل اظهار داشت: مردم با شناخت هجمه‌ها و ترفندهای دشمنان لحظه‌ای از آرمان‌خواهی خود کوتاه نیامده و در 24 خردادماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر تمام آرزوهای دشمنان را ناکام می‌گذارند و بر صلابت و پایداری خود افزوده و حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی در بحث انتخابات امانتداری و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی با تکیه بر اساس و اصل قانون است.

کریم‌خانی خاطر نشان کرد: پلیس تلاش می‌کند تا به نحو شایسته امنیت و نظم را با مدیریت مطلوب در تمام شهرستان‌های استان برقرار کند تا مردم راغب به حضور پرشور شوند.

این مقام انتظامی به اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی در اردبیل اشاره و اضافه کرد:‌ شایستگی حضور مردم در صحنه‌های مختلف به اثبات رسیده و روز به روز بر آن افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان در مقابل این صلابت و شایستگی تمهیدات امنیتی و انتظامی ویژه را برای انتخابات برگزیده است تا مردم در کمال آرامش، اعتماد و اطمینان در این صحنه سرنوشت‌ساز حضور حداکثری داشته باشند.

کریم‌خانی یادآور شد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت همگانی در صحنه انتخابات بزرگ‌ترین مؤلفه بوده و نیروی انتظامی نیز با مشارکت شهروندان وظیفه خطیر امنیت را به بهترین وجه ممکن و با استفاده از تمام توان انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی استان گفت: در این راستا از همه ستادهای انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و شوراها درخواست همکاری داریم و امیدواریم در این بستر فرصت و زمینه خلق حماسه سیاسی بهتر و شایسته فراهم آید.

وی افزود: در روزهای سپری شده از ایام تبلیغات با کمترین تنش و نگرانی‌های تبلیغات انتخاباتی کاندیداها روبه‌رو بودیم و همه سعی کردند با احترام به قانون و همچنین رعایت بسیاری از مسایل اخلاقی و ارزشی ایام تبلیغات را بدون مشکل خاص سپری کرده و مردم را برای خلق حماسه 24 خرداد شایسته و بهتر مهیا کنیم.

انتهای پیام/62006/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول