اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه بصیرت انقلاب اسلامی:

حضور در انتخابات وظیفه شرعی، اخلاقی و حماسی است

دبیر جبهه بصیرت انقلاب اسلامی در خراسان‌رضوی گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، اخلاقی و حماسی بوده و مردم ما باید بازیگران پشت صحنه فتنه و انحراف را که در لایه‌های انتخابات حضور دارند بشناسند.

حضور در انتخابات وظیفه شرعی، اخلاقی و حماسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی مولوی حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتخاب باید یک انتخاب با بصیرت باشد، اظهار کرد: دشمن با چهره‌های مختلف و در لایه‌های این انتخابات حضور دارد و مردم باید با توجه بیشتر مراقب این افراد باشند.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هر کسی از ما باید با مشورت با افراد با تجربه و استفاده از عقل و علم دیگران، بر دانسته‌ها و بصیرت خود افزوده و زمینه انتخابی بهتر را در خود تقویت کند.

مولوی تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند پاسخ محکمی بر فتنه و مکر دشمان بوده و سبب سر بلندی این نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه هرچه حضور پر رنگ‌تر باشد زمینه شکست فتنه‌گران و دشمنان بیشتر فراهم می‌شود، تصریح کرد: انتخاب باید بر اساس منطق و فکر بوده و کسی که شایسته است انتخاب شود.

مولوی خاطرنشان کرد: باید به کسانی رای داد که برنامه‌های زائد و منحرف نداشته و در برابر مردم احساس تکلیف بدون خود نمایی داشته باشند.

دبیر جبهه بصیرت انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه مقاومت در برابر حیله دشمنان این نظام بی‌شک بی‌ثمر نمی‌ماند یادآور شد: پیش نیاز این حضور و مقاومت حضور با اخلاص و و توجه به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است.

مولوی حمایت شخص خود و جمع کثیری از ایثارگران خراسان‌رضوی را از قالیباف اعلام داشت و افزود: اما جبهه بصیرت انقلاب اسلامی با توجه به کناره‌گیری کاندیدا از انتخابات تا به حال حمایت خود را از شخص خاصی اعلام نکرده و این موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/70003/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول