اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

استکبار اراده ملت را در انتخابات نشانه رفته است

استاندار اردبیل گفت: استکبار جهانی حضور با شکوه و پرصلابت ملت ایران را در صحنه انتخابات نشانه گرفته تا به این عزم و اراده قوی خدشه و خللی وارد کند.

استکبار اراده ملت را در انتخابات نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جمع مردم نیر اظهار داشت: بدخواهان این نظام بیش از سه چهار ماه است که روی انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان زوم کرده‌اند و با شگردهای مختلف سعی می‌کنند مردم را از ادامه مسیر انقلاب ناامید و خسته نشان دهند در حالی که ملت ایران با تمام توان قدرت‌نمایی کرده و 24 خرداد را به آوردگاه عظیم خلق حماسه سیاسی تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به گستردگی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: بدون شک روز جمعه روز عزای دشمنان انقلاب و جشن و سرور دوستداران نظام می‌باشد که انتخابات هر چقدر با اقتدار و صلابت برگزار شود قدرت ملی ما بالا می‌رود.

نیکزاد مشارکت بالا را مصونیت‌بخش و دفع‌کننده بسیاری از هجمه‌های دشمنان توصیف کرد و افزود: ‌دشمن امروز با تمام قوا در صحنه حاضر شده تا عظمت ملت ایران را بشکند اما نهایت صلابت و قدرتمندی ایرانیان دشمنان را زمین‌گیر و غافلگیر می‌کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: دولت آینده باید دولت پرتوان و در مسیر آرمان این ملت باشد و بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام رسانده و ملت را بیش از هر زمان دیگر امیدوار به ادامه مسیر کند.

وی اضافه کرد: البته دولت دهم با کارنامه موفق تا لحظه آخر خدمتگزاری در سنگر آماده و مهیا است و سعی می‌کند با کمترین دغدغه از بابت پروژه‌های نیمه‌تمام مسئولیت را به دولت آینده واگذار کند تا در یک چرخش واقعی قدرت و عظمت در این کشور اتفاقات مبارک رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر چند پروژه نیز به بهره‌برداری رسید.

بخش دیالیز مرکز درمان‌بستر نیر همزمان با سفر نیم روزه استاندار به این شهرستان افتتاح شد.

برای راه‌اندازی این مرکز بیش از 50 میلیون تومان هزینه شده و بخش دیالیز مرکز درمان‌بستر نیر زمینه و فرصتی فراهم می‌آورد تا بیماران دیالیزی از این توانمندی استفاده کنند.

در سفر استاندار اردبیل به شهر نیر یک واحد آموزشی نیز به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه شامل شش کلاس درس آماده پذیرایی از دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیش رو می‌باشد.

استاندار همچنین در نشستی که با اهالی بخش‌ها و شهرهای نیر داشت به خواسته و مطالبه آنها گوش داده و قول مساعد داد تا نسبت به حل مشکلات شهرستان نیر اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/62005/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول