اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

سه بالگرد برای نقاط صعب‌العبور در روز انتخابات پیش‌بینی شده است

استاندارسیستان و بلوچستان از آماده‌باش سه بالگرد برای برگزاری انتخابات در نقاط صعب‌العبور استان خبر داد.

سه بالگرد برای نقاط صعب‌العبور در روز انتخابات پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم ناروئی عصر امروز در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با همکاری و همدلی مسئولان و مردم استان، انتخابات در این منطقه به بهترین نحو و با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: میزان مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره‌های قبلی نوید برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده را می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با وحدت و یکدلی سیستان و بلوچستان می‌تواند امسال رتبه نخست مشارکت را در انتخابات آتی کسب کند.

ناروئی با تأکید بر سلامت انتخابات بیان کرد: عمل به مر قانون وظیفه همه مدیران و مسئولان و مجریان انتخابات است.

وی در ادامه به تشریح ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان پرداخت و گفت: این استان در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، کشاورزی و غیره ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تسهیلات بخش کشاورزی طی چند سال اخیر دو میلیارد ریال بوده، افزود: هم‌اکنون میزان 200 میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی بوده که بیشتر آن سهم افراد بومی بوده است.

ناروئی تصریح کرد: مرز در سیستان و بلوچستان نه تنها نقمت نیست، بلکه نعمت است که باید از نعمت‌ها و مزایای آن برای ایجاد اشتغال و تأمین معیشت مرزنشینان استفاده کنیم.

وی بیان داشت: در 14 بازارچه مرزی سیستان و بلوچستان به زودی صادرات سوخت انجام می‌شود و هم‌اکنون در مرز سراوان و میلک صادرات سوخت درحال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با استفاده درست از فرصت مرز، روزی حلال برای مرزنشینان برقرار شده و قاچاق کاهش بسیار خوبی داشته است.

ناروئی، امنیت سیستان و بلوچستان را بسیار امن و ایمن عنوان کرد و افزود: در سایه این امنیت، سرمایه‌گذاری‌ها در بخش‌های مختلف رونق گرفته است.

وی از نامگذاری پروژه‌های عمرانی بزرگ به نام شهیدان استان خبر داد و گفت: بزرگراه زاهدان تا دشتک به نام شهیدان دولتی مقدم و از دشتک تا زابل به نام شهید سید محمد تقی طباطبایی و محور خاش- زاهدان نیز به نام شهید مالکی نامگذاری شده است.*

افتتاح ناحیه مقاومت بسیج و سپاه در چهار شهرستان جدیدالتاسیس

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه از افتتاح ناحیه مقاومت بسیج و سپاه در چهار شهرستان جدیدالتأسیس خبر داد و اذعان داشت: در سال‌جاری در شهرستان‌های هامون، نیمروز، قصرقند و میرجاوه ناحیه مقاومت بسیج افتتاح می‌شود.

حسن مرتضوی با بیان اینکه در سال‌جاری سه هزار نیروی بسیجی استخدام سپاه سلمان خواهند شد، ابراز داشت: هم‌اکنون 5 هزار بسیجی استخدام سپاه سلمان هستند که امسال سه هزار نفر دیگر به این رقم اضافه می‌شوند.

وی بیان کرد: 500 نفر پاسدار رسمی نیز به جمع کارکنان سپاه سلمان اضافه می‌شوند که همه از نیروهای بومی استان هستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امنیت فعلی سیستان و بلوچستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با همکاری مردم بومی منطقه شاهد امنیت خوبی در منطقه هستیم.

انتهای پیام/75004/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول