اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه حوزه علمیه خراسان برای حضور پرشور در انتخابات

ملت ایران با حضور در انتخابات روزنه‌های امید دشمنان را برای همیشه کور می‌کند

حوزه علمیه خراسان در بیانیه‌‌ای جهت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد: ملت ایران با حضور در انتخابات روزنه‌های امید دشمنان داخلی و خارجی را برای همیشه کور می‌کند.

ملت ایران با حضور در انتخابات روزنه‌های امید دشمنان را برای همیشه کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، در این بیانیه آمده است: تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد خلق حماسه‌های گوناگون از سوی ملت غیور ایران بوده است. یکی از این افتخارات، انتخابات است که نشان دهنده رابطه عمیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده است، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، نقطه عطفی خواهد بود تا مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و فراگیر خود، حماسه‌ای عظیم را رقم بزنند.

این بیانیه می‌افزاید: اینک در شرایطی که تمام دشمنان نظام و انقلاب با ایجاد فتنه و نفاق، سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این حماسه سیاسی را دارند و بلندگوهای رسانه‌ای بدخواهان این نظام مقدس با شایعه‌پراکنی و سیاه‌نمایی، این انتخابات را بی‌ارزش قلمداد می‌کنند، باید گفت که ملت بصیر و فهیم ایران، همچون همیشه با حضور حداکثری و مسئولانه خود در پای صندوق‌های رأی و با انتخاب فرد اصلح، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خارجی و رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی خواهند زد و در کارنامه افتخار آمیز این نظام و کشور مهر درخشان پیروزی و سرافرازی را ثبت خواهند کرد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: بی‌تردید مردم ولایتمدار این میهن اسلامی با عمل و پشتیبانی قاطع از فرامین و رهنمودهای رهبر بصیر و آگاه انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که می‌فرمایند: «مسئله اول، مسئله حضور شماست. حضور شماست که نظام را تحکیم می‌کند، پایه‏‌هاى نظام را مستحکم می‌کند، آبروى ملت ایران را زیاد می‌کند، استقامت کشور را در مقابل دشمنى‏ها زیاد می‌کند.» و با حضور در حماسه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، موجبات افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح جهان را فراهم و روزنه‌های امید دشمنان داخلی و خارجی را برای همیشه کور خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حوزه علمیه خراسان، ضمن دعوت از ملت شریف ایران برای حضور حداکثری و دشمن‌شکنانه در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، اعلام می‌دارد که روحانیت معظم و معزز نیز همگام با ملت بزرگوار ایران در این میدان حساس و سرنوشت‌ساز شرکت نموده و برگ زرین دیگری از افتخارات ماندگار ایران اسلامی را رقم می‌زند.

امید است که ملت فهیم ایران با حضور هوشمندانه و انتخاب شایسته خود، رئیس جمهوری را برای اجرای قانون انتخاب نمایند که در راه احیای اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گسترش ارزش‌ها و اصول اسلام عزیزمان، از هیچ خدمت و تلاشی فروگذار ننماید.

انتهای پیام/70005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول