اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان:

شورا خردجمعی است، هرکس ادعای شق‌القمر کند، دروغ گفته است

سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورا خردجمعی است و هرکس ادعا کند که شق‌القمر می‌کند، دروغ گفته است.

شورا خردجمعی است، هرکس ادعای شق‌القمر کند، دروغ گفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، کوکب حاتمی امشب در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی خود اظهار کرد: تا آنجا که می‌دانم هر فردی به سرزمینی تعلق دارد که در آن متولد و رشد کرده است؛ پس بگذارید صادقانه بگویم که اینجا را دوست دارم و به آن عشق می‌ورزم.

وی با بیان این‌که هر کسی دارای گذشته و زمان حالی است که در آن زندگی می‌کند، افزود: شاید در گذشته توانایی‌های داشتم که امروز از آن بی‌بهره‌ام، اما امروز تجربیاتی دارم که در گذشته نداشته‌ام.

سخنگوی شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به لطف و انتخاب مردم شهر دوگنبدان یک دوره شش ساله عضو شورای اسلامی این شهر شدم که اگر قصد بیان عملکرد و بیلان کاری خود را داشته باشم، بینش سیاسی و اجتماعی مردم راه هرگونه توضیح را بر من خواهد بست.

حاتمی با بیان این‌که شورا خردجمعی بوده و هرکس ادعای شق‌القمر کردن کند، دروغ گفته است، عنوان کرد: چه بسا با طرح موضوعی در شورای شهر مخالف بودم و با وجود مخالفت من به رأی گذاشته شد، اما تا جایی که توانستم در این مواقع به مردم اطلاع‌رسانی کرده و آنها را در جریان قرار گذاشتم.

وی در ادامه با اشاره به سیستم سازمانی شهرداری‌ها گفت: شهرداری سیستم خاص خود را دارد که زمینه سوء استفاده در تمام واحدهای آن وجود دارد اما همیشه سعی و تلاش من بر حفظ حرمت تک تک آرای مردم بود؛ آرایی که از اطمینان مردم به عملکرد من نشأت گرفته بود.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان یادآور شد: همیشه پاسخ اطمینان مردم را با امانتداری دادم و هیچ‌گاه در حق آنها خیانت نکردم و در ادامه با صراحت می‌گویم اگر کسی کوچکترین مدرکی که نشان‌دهند سوءاستفاده من باشد ارائه کند این شجاعت را دارم که از شما پوزش خواسته و کنار بروم.

حاتمی خاطرنشان کرد: نمی‌گویم به من رأی دهید و هیچ‌گونه حساسیتی نیز در این زمینه ندارم؛ اعتقاد دارم خداوند توفیق خدمت به مردم را به من داده، اما می‌گویم به کسانی رأی دهید که لیاقت اخلاص و صداقت شما را داشته باشند.

وی تأکید کرد: از مردم می‌خواهم کسانی که لایق، شایسته، کاردان و دارای تجربه که نسبت به مردم احساس مسئولیت داشته باشند را انتخاب کنند.

حاتمی، حضور زنان در انتخابات را منشوری از هوشیاری، عملگرایی ایثار و شجاعت دانست و گفت: ما زنان نمی از جمعیت کشور را تشکیل داده‌ایم و در تمام مقاطع پرفراز و نشیب تاریخ سرزمین‌ ایران اسلامی پیوسته منشوری از هوشیاری و عملگرایی بوده‌ایم و هر گاه میهن اسلامی به وجودمان نیاز داشت فعالانه و پرشور در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفای نقش کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان  با انتقاد از عدم دعوت از زنان در جلسات معتمدین شهر دوگنبدان متذکر شد: متأسفانه در جلسات مکرری که با حضور سران، بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان مورد احترام مردم از ترک، لر، بختیاری و دیگر طوایف برگزار می‌شود، یکبار نیز از زنان دعوت به عمل نیامده است.

حاتمی افزود: مگر ما زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل نداده‌ایم و به عنوان شهروند مالیات و  عوارض پرداخت نمی‌کنیم، مگر با توجه به نقش‌های متفاوت و مشکلات مضاعفی که داریم حق نداریم در جایگاهی قرار گیریم که مسائل و مشکلات ما مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/82001/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول