اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-271

محمدیان: برای اعتلای ورزش و فرهنگ وارد انتخابات شدم

نامزد چهارمین انتخابات شورای شهر ساری، گفت: من پل‌ساز و جاده‌ساز نیستم و اگر فردی به من رای می‌دهد باید بداند برای اعتلای ورزش و مسائل فرهنگی وارد این عرصه شده‌ام.

محمدیان: برای اعتلای ورزش و فرهنگ وارد انتخابات شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسگری محمدیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای من و برای این مردم، صداقت اصل مهمی است.

وی با بیان اینکه شاید در بعضی مواقع صداقت معنا نداشته باشد، ادامه داد: امروز خیلی‌ها برای رسیدن به اهداف، دست به هر کاری می‌زنند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

مدال‌آور المپیک ملبورن، تصریح کرد: ما ایرانی هستیم و سال‌های سال اسلام را به همه مواردش خواستیم اما خیلی‌ها در لوای اسلام و دین و با شعارهای کذایی، به اهداف خود می‌رسند و از این منظر همواره رنجیده خاطر هستم.

وی با اشاره به اینکه همواره فریاد زدم اما داد من به گوش خیلی‌ها نمی‌رسید و هرگز هم نرسید، گفت: این حرف‌ها در دل من مانده است.

محمدیان با بیان اینکه امروز نمی‌خواهم بگویم که مردم پشتیبان من بودند و از این موضوع استفاده کنم، متذکر شد: اما مردم واقعا پشتوانه گرمی برای من بودند.

وی ادامه داد: بعضی‌ها نمی‌دانند بدانند که قهرمان المپیک شدن و ثبت در تاریخ، نیازمند تلاش فراوان است و همه دنیا در این موضوع از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تفکر می‌کنند.

محمدیان خاطرنشان کرد: در یک المپیک، وقتی هیتلر می‌خواست مدال دونده سیاهپوست را بر گردن او بیندازد، جسی اوونس این دونده سیاهپوست در مقابل هیتلر سر خم نکرد و گفت در مقابل یک نژادپرست، سر خم نمی‌کنم.

وی افزود: بدانید که المپیک چقدر ارزشمند است و از نظر سیاسی در چه جایگاهی قرار دارد که به دنیا بگوید می‌توانیم در مقابل کسانی که نژادپرست هستند بایستیم.

محمدیان با اشاره به اینکه با ورود به عرصه انتخابات شورای شهر، آمده‌ام برای شهر موثر باشم، گفت: من پل‌ساز  و جاده‌ساز نیستم و اگر فردی به من رای می‌دهد باید بداند برای اعتلای ورزش و مسائل فرهنگی وارد این عرصه شده‌ام.

این نامزد انتخابات شورای شهر ساری، تصریح کرد: امروز می‌گویند پل بسازیم اما آیا می‌دانند جوانان ما در زیر همین پل‌ها مواد مخدر استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در صورت ورود به شورای شهر ساری و فراهم شدن فرصت خدمت، اگر روزی در شورا تخلفی ببینم دست‌ها را بالا برده و به مردم اعلام می‌کنم.

محمدیان با اشاره به اینکه با خدای خودم معامله کرده و وارد این عرصه شدم، تصریح کرد:‌ امروز قهرمان رسالت دارد و ما به مردم بدهکار هستیم.‌‌

انتهای پیام/86007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول