اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در سمنان خبر داد

آموزش کامل همه مجریان و دست‏اندرکاران انتخابات در سمنان

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان از آموزش کامل همه مجریان و دست‏اندرکاران امر برگزاری انتخابات در شهرستان سمنان خبر داد.

آموزش کامل همه مجریان و دست‏اندرکاران انتخابات در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در حاشیه سومین جلسه آموزش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان اظهار کرد: با برنامه‏ریز‏ی‏های صورت گرفته در کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان سمنان، همه مجریان و دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان سمنان، آموزش‏های لازم را در زمینه آشنایی با قوانین و  مقررات و نحوه اجرای انتخابات گذرانده‏اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان اهم این آموزش‏ها را شامل آموزش اعضای ستاد با موضوع آشنایی با قوانین مقررات انتخابات و سیستم نرم‏افزار جامع انتخابات در سه مرحله، آموزش اعضای هیئت‏های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سه مرحله و آموزش تبلیغات کاندیداهای شورای شهر سمنان و روستاها در دو مرحله ذکر کرد.

سعدالدین همچنین از آموزش قانون و آیین‏نامه اجرایی انتخابات ریاست جمهوری برای رؤسای ستادهای کاندیدهای ریاست جمهوری در شهرستان، آموزش کاربران در ارتباط با نرم‏افزار انتخابات در دو مرحله و آموزش نمایندگان فرماندار در ارتباط با آشنایی با قوانین و مقررات حفاظت اسناد و بررسی فرایند روز انتخابات در سه مرحله خبر داد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان گفت: همچنین آموزش کلیه اعضای شعب با حضور ناظران مسئول، هیئت‏های نظارت و بازرسی و آموزش اعضای هیئت‏های اجرایی انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو مرحله در سمنان انجام شده است.

سعدالدین بیان کرد: در مجموع تاکنون بیش از 25 کلاس آموزشی برای دست‏اندرکاران و مجریان انتخابات در خصوص آشنایی با قوانین و مقررات نرم افزار انتخابات، حفظ اخبار و اسناد و تخلیه تلفنی در مجموعه فرمانداری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد سایت آموزش عملی برای کاربران، برگزاری مانورهای آموزشی در چهار مرحله و تهیه جزوات آموزشی برای نمایندگان فرماندار و کاندیداها وتدوین سناریوهای آموزشی برای کاربران در شعبات از دیگر برنامه‏های کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان سمنان است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان ابراز امیدواری کرد: با آموزش‏های ارائه شده، مجریان و دست‌اندرکاران و اعضای شعب اخذ رأی آمادگی کامل برگزاری انتخابات را داشته باشند.

سعدالدین بیان کرد: مجریان انتخابات در انتظار 24 خرداد ماه برای تحقق حماسه حضور مردم در پای صندوق‏های رأی و ثبت این حماسه بزرگ هستند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول