اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال:

حماسه سیاسی تضمین‌کننده حماسه اقتصادی است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: حماسه سیاسی که 24 خرداد رقم می‌خورد تضمین‌کننده حماسه اقتصادی می‌باشد.

حماسه سیاسی تضمین‌کننده حماسه اقتصادی است

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در 24 خرداد در حقیقت به شیطنت‌های چندین ماهه دشمنان خط بطلان کشیده و با خلق حماسه سیاسی مسیر را برای خلق حماسه اقتصادی هموارتر می‌کنند تا در این شاخص بتوانیم شایسته و آبرومند در صحنه جهانی و بین‌المللی حضور پیدا کنیم.

وی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان خلخال نیز در آستانه 24 خرداد در تداوم مسیر عزتمند امام، شهدا و دستاوردهای ارزشی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برای سی و پنجمین سال متوالی به قوام و دوام انقلاب رأی آری می‌دهند.

محمدی تصریح کرد: هر چند دشمن سعی می‌کند با ابزارهای گزنده و شکننده مردم را از حضور با شکوه دلسرد کند اما به مانند دفعات گذشته شیطنت آنها در اوایل پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی با شکست روبه‌رو شده و آنها راه به جایی نمی‌برند.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: انتخابات 24 خرداد انتخابات دل شاد کن برای دوستداران نظام و ناامیدکننده برای آنهایی است که می‌خواهند به هر نحو ممکن در برابر انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی کنند که قطعاً نتیجه کار آنها جز شکست و ناکامی نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: رمز پیشرفت نظام اسلامی ما حرکت در اردوگاه ولایت و پشتیبانی حقیقی از این رکن رکین است و دلیلی که مردم مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان پیروز شده‌اند و در برابر فزون‌طلبان کمر خم نکرده‌اند گوش به فرمان ولایت بودن این ملت است.

فرماندار خلخال بیان کرد: تا زمانی که این رمز ماندگاری را از دست نداده‌ایم امکان ندارد انقلاب و دستاوردها را تحویل دشمن بدهیم هر چند جریان استکبار و اردوگاه زالو صفتان روزگار تلاش می‌کنند که رمز موفقیت مسلمانان را که همان وحدت و همدلی است، از بین ببرند.

محمدی گفت: در ماه معظم شعبان مردم ما به حرمت علمدار کربلا و شهید دشت نینوا حضرت امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) به حمایت و دفاع از ولایت پرداخته و یزیدیان و دژخیمان روزگار را مفتضحانه به شکست می‌کشند.

وی افزود: دشمن با حربه‌ها و نقشه‌های نیرنگ‌گونه متعدد سعی در ایجاد سد در برابر انقلاب و ارزش‌ها دارد اما قطعاً حضور با شکوه ملت در 24 خرداد این بدخواهان را که به ملت و ولایت با چشم توطئه نگاه می‌کنند، کور کرده و ملت ما عظمت خود را بار دیگر نشان می‌دهند.

انتهای پیام/62008/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول