اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات شوراها

کاندیداهای مورد حمایت کمیسیون حماسه سیاسی در اردبیل معرفی شدند

در آستانه چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا کاندیداهای مورد حمایت کمیسیون حماسه سیاسی دانشجویان و جوانان مستقل کشور در شهر اردبیل معرفی شدند.

کاندیداهای مورد حمایت کمیسیون حماسه سیاسی در اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این کمیسیون صبح امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد کاندیداهای مورد حمایت ما جواد زنجانی، حسین افسانه، علیرضا سلیمانی، ذکی‌الله خوشبخت، غلامرضا نیازمند، فیروز ندایی، اسفندیار هوشیار، مرتضی مقدم، وحیده حاجی‌زاده نمینی، علی هدایتی، شهریار جلایی، سید غنی فروزان و علیرضا خلیلوند هستند که به جد از این کاندیداها حمایت می‌کنیم.

این کمیسیون در بیانیه خود آورده است: بار دیگر زمان انتخاب و مسئولیت فرا رسید. مسئولیت بودن و ساختن برای آینده و انتخاب‌های صالح سازنده که قدم اعتدال و عقلانیت بر راه جهاد و آبادانی شهر نهند و شهر اردبیل را با اصول و مبانی تشیع و معماری ایرانی ـ اسلامی توسعه دهند.

در بخش دیگری از بیانیه کمیسیون حماسه سیاسی بیان شده است: انقلاب اسلامی‌ پیوند مبارک انتخاب و مسئولیت بود. انتخاب ایمان و آزادی و مسئولیت تحقق عدالت و استقلال که خود به روییدن شجره طیبه جمهوری اسلامی ‌ایران انجامید و امروز ما میراث‌داران انقلاب اسلامی‌، مسئولیتی دو چندان داریم.

در ادامه دانشجویان و جوانان مستقل سراسر کشور در قالب کمیسیون حماسه سیاسی تاکید کردند: در این راستا دانشجویان و جوانان مستقل همواره خود را متحد به حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌دانند و با بهره‌گیری از اندیشه‌های امام فقید و بنیانگذار عزیز آن و رهنمودهای مقام‌ معظم ‌رهبری گام به سوی پیشرفت و عدالت برداشته و بر می‌دارند. حضور نقش‌آفرین دانشجویان و جوانان در نیل به این مهم بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و شرایط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به وجود آمده نقش دانشجویان و جوانان در تحقق حماسه سیاسی بیش از پیش احساس می‌شود از این رو جمعی از دانشجویان و جوانان ضمن احترام به سایر نامزدهای انتخاباتی، حمایت خود را از جمعی از نامزدها اعلام کردند.

سخنگوی کمیسیون حماسه سیاسی کل کشور نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در بیان دلایل حمایت این کمیسیون از جمعی از نامزدهای شورای شهر اظهار داشت: تاکید بر اصولگرایی مردمی و اصلاحات مبتنی بر اصول اسلامی ‌و انسانی، حمایت از تمامی طیف‌ها و تخصص‌ها، توانمندی سامان دادن به فضاهای شهری، توجه به فرهنگ و حقوق شهروندی و تحول در مدیریت شهری، توجه به بافت تاریخی شهر، توجه به توسعه همه جانبه و اصولی شهر از جمله اهداف ما در حمایت از کاندیداهای یاد شده به شمار می‌رود.

اشکان شکاری تصریح کرد: دانشجویان و جوانان با حفظ روحیه آرمان‌گرایی و با تاکید بر عقلانیت عمل‌گرا ضمن دعوت از فرهنگیان، مهندسان، پزشکان، ورزشکاران، کارگران، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، جوانان و دانشجویان در جهت تحقق حماسه سیاسی از تمامی آحاد مردم می‌خواهند که ضمن حضور شکوهمندانه خود در پای صندوق‌های رای، با انتخاب نامزدهای متعهد و متخصص موجبات عزت و اعتلای جامعه اسلامی و شهر اردبیل ‌را فراهم کنند.

13 نامزد مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل

اما در آستانه چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا نامزدهای مورد حمایت جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل نیز معرفی شدند.

جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل از محمدرضا سرداری، محمد اصلانیان، رحیم عینی، اسفندیار هوشیار، حسین وثوقی، ذکی‌الله خوشبخت، جواد زنجانی، محمد دانه‌زن، اژدر محمدی‌دوست، امیر دانش، ودود محمدی نیاری، غلامرضا نیازمند و محمد فیضی حمایت می‌کند.

جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل عموم مردم را به حضور پر‌شور در چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

انتهای پیام/62005/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول