اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

رئیس ‌جمهور عمل‌گرا و پرتوان در عرصه اجرا نیازمندیم/ لزوم اتحاد اصولگرایان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ملت ایران 24 خرداد به رئیس جمهور عمل‌گرا، با تجربه و توان مدیریتی شایسته رأی می‌دهند و از رأی به کاندیدایی که به شعار اکتفا می‌کند، پرهیز می‌کنند.

رئیس ‌جمهور عمل‌گرا و پرتوان در عرصه اجرا نیازمندیم/ لزوم اتحاد اصولگرایان

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در دهه چهارم انقلاب برای رسیدن به افق چشم‌انداز 20 ساله و رفع نواقص و چالش‌های ملی و بین‌المللی به یک رئیس ‌جمهور مقتدر، شجاع، با تجربه و توانمند نیاز داریم تا با حفظ اصول انقلاب سعی کند کشور را در تمام جنبه‌ها از مشکلات و چالش‌ها رهایی بخشد.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمی و دارای اهداف عالیه ارزشی و انسانی همیشه توانسته است در مسیر تحول مثبت قرار گیرد به طوریکه در این 34 سال ملت ما با تکیه بر اصول و عهدی که با امام و شهدا بستند هرگز از معیارهای خود تنازل نکردند.

ستوده خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده ما باید با پایبندی و وفاداری به گفتمان امام و رهبر فرزانه انقلاب برجستگی‌های مدیریتی، اجرایی، شاخصه مردم‌داری، شجاعت و پایبندی به ولایت فقیه را نشان دهد و در تمام حوزه‌های سیاسی، اجرایی، اجتماعی و اقتصادی بتواند با کارآیی بالا مدیریتی توانمند به دنیا عرضه کند.

این مسئول اضافه کرد: برخلاف تبلیغات دشمنان که رئیس جمهور ضعیف‌النفس و فاقد معیارهای صحیح را تبلیغ کرده و آنها را برای مردم شایسته جلوه می‌کنند، مردم ما قطعاً در دو سه روز آینده با درک و فهم عمیق و بصیرتی نافذ صالح‌ترین کاندیدا را از بین شش نفر بر می‌گزینند تا کشور با انتخاب رئیس ‌جمهور مقتدر در مسیر عزت والاتر قرار گیرد.

وی در پاسخ به ضرورت وحدت و همدلی اصولگراها در صحنه انتخابات و مشارکت بالای مردم برای پیروزی قاطع کاندیدای مورد نظر آنها بیان کرد: اگر از بین شش نفر کاندیدا افراد دیگری نیز براساس معیارها و شاخص‌های رأی‌آوری انصراف داده و کنار بکشند قطعاً تنور انتخابات داغ‌تر شده و بستر برای پیروزی اصولگرایان و کامیابی آنها فراهم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان شرط اصلی در انتخابات پیش رو برای به انزوا کشیدن دشمنان را حضور حداکثری و با شکوه مردم توصیف کرد و ادامه داد: ما اعتقاد داریم که مردم همیشه سربلند ایران با حضور حداکثری خود یک مصونیت به نظام و معیارهای ارزشی می‌بخشند و دشمنان را از حرکت‌ها و اقدامات خبیث ناامید می‌کنند.

ستوده گفت: البته در این مسیر ملاک‌های رهبر فرزانه انقلاب برای شاخص شدن اصلح‌ترین کاندیدا کاملاً معلوم و مشخص است که هر کس براساس این رهنمودها کاندیدای اصلح را برگزیند به توفیق و تداوم نظام کمک می‌کند.

وی در ادامه افزود: مردم ما سرنوشت چهار ساله خود را به دست خود رقم می‌زنند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای با نگاه‌ها و نگرش‌های قیوم‌ معابانه بخواهند برای آنها تصمیم‌گیری کنند در حالی که ملت ما با انتخاب رئیس جمهوری کارآمد در حقیقت در چهار سال آینده به تحقق چشم‌انداز نظام و برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت کمکی واقعی می‌کنند.

انتهای پیام/62003/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول