اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

کسانی که با سیاه‌نمایی، یاس و ناامیدی ایجاد می‌کنند منافق هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کسانی که در جامعه با سیاه‌نمایی سعی می‌کنند اوضاع کشور را یاس‌آلود نشان دهند در کسوت منافق هستند.

کسانی که با سیاه‌نمایی، یاس و ناامیدی ایجاد می‌کنند منافق هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده ظهر امروز در جمع نخبگان فرهنگی، هنری و ادبی بسیج استان اردبیل در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: ملت ما امروز؛ ملت رو به پیشرفت و تعالی در فتح قله‌های عظیم است و هر کس این حرکت عظیم ملت ایران را یاس‌آلود نشان دهد و بخواهد ابتر کند در حقیقت به دشمن کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این همه پیشرفت را در وهله اول مدیون خون شهدا، پشتیبانی ملت و بصیرت امت ولایت‌مداری هستیم که هیچ وقت صحنه را برای فشارها و تهدیدهای دشمن خالی نکرده و با جان و دل کوشیده‌اند که مدافع اصلی انقلاب و ارزش‌های اصیل و تاریخی باشند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: سیاه‌نمایی وضعیت فعلی در حقیقت بی‌انصافی محض است و نباید در جامعه با سیاه‌نمایی سایه یاس، ناامیدی و نفاق ایجاد کنیم که هر کس در این عرصه با این هدف وارد شود خائن به ملت و منافق به انقلاب است.

بابازاده گفت: ملت ما در 24 خرداد با رای دادن به وفادار‌ترین کاندیدا به آرمان امام،‌ شهدا و ولایت به دنیا ثابت خواهد کرد که عرصه حضور ملت ایران عرصه قدرت‌نمایی واقعی است.

این مسئول همچنین به حساسیت انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و بیان داشت: حضور پر‌نشاط و پر‌شور مردم در انتخابات اعم از ریاست جمهوری و شوراها مظهر قدرت و نماد تحقق حماسه سیاسی است که در این زمینه وظیفه هنرمندان، صاحبان قلم و مطبوعات بسیار سنگین و حساس است.

این فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه در تحلیل وضعیت ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب افزود: دشمنان ملت مسلمان ایران در سال 59 با ارزیابی شرایط داخلی سردمداران رژیم بعث عراق را برای براندازی نظام اسلامی با یک عملیات نظامی نابرابر تشویق و ترغیب کردند و تصورشان این بود که در ظرف شش روز کار ملت ایران را یک‌سره می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده تصریح کرد: مقاومت 45 روزه مردم قهرمان خرمشهر در همان روزهای آغازین جنگ تمام معادلات آنها را بر هم زد هر چند شهر مرزی خرمشهر در اوج غربت و مظلومیت با 45 روز تاخیر به دست دشمن افتاد.

وی ادامه داد: فداکاری و غیرت برخاسته از آموزه‌های مکتبی و هویتی ملی رزمندگان اسلام همراه با ابتکارات و خلاقیت‌های فرماندهانی همچون حسن باقری، مهدی باکری، ‌شهید همت و دیگر سرداران شهید اسلام در قالب نیروی سپاه و ارتش و حضور داوطلبانه خیل عظیم بسیجیان با جبران نابرابری تجهیزات مدرن و پیشرفته اهدایی بلوک شرق و غرب سبب شد تا ما به پیروزی برسیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در این جنگ ناهم‌تراز و نامتقارن رزمندگان ما ابتکار عمل را به دست گرفتند و با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، غیرت و عظمت ملت ایران را در صفحات تاریخ به ثبت رساندند.

بابازاده تاکید کرد: تجارب و آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که با تکیه بر نیروی ایمان و تبعیت از ولایت و وحدت و همدلی مردم و با تفکر بسیجی می‌توان در برابر زیاده‌خواهی و زور‌گویی آنها ایستاد و آنها را در اجرای اهداف شوم خود مایوس کرده و به قله‌های رفیع پیشرفت دست یافت.

این مسئول ابراز داشت‌: ملت ما ملت بزرگی است و تاکنون به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته این همه پیشرفت را نیز مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در پایان سخنان خود از هنرمندان به عنوان افراد موثر و تاثیر‌گذار در جامعه یاد کرد و گفت: هنر یک موهبت و نعمت الهی است و هنرمند متعهد باید این نعمت خدادادی را در خدمت توسعه ارزش‌های الهی قرار دهد و با خلق آثار فاخر انسان‌ها را برای رسیدن به کمالات رهنمون سازد.

انتهای پیام/62007/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول