اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا تذکر داد

پرهیز از سیاه‌نمایی به‌ جای نقد منصفانه در تبلیغات

امام جمعه بویین زهرا نسبت به سیاه‌نمایی در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها به جای نقد منصفانه هشدار داد.

پرهیز از سیاه‌نمایی به‌ جای نقد منصفانه در تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزیون حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک مبعث پیامبر به شرح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور زائران مرقد حضرت امام راحل در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ایشان اشاره کرد و انقلاب اسلامی را نتیجه خون شهدا و ایثارگران برشمرد.

وی افزود: تحلیل شخصیت حضرت امام (ره)، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز آخرین وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کشور جزو مهم‌ترین مسائل مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در جمع زائران 14 خرداد به شمار می‌رود.

امام جمعه بویین زهرا اصل انتخابات و نقش حضور مردم در حماسه ماندنی 24 خرداد ماه را جزو تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی ادوار گوناگون برشمرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی در جوار تربت پاک حضرت امام خمینی (ره) خطاب به تمام ملت بزرگ ایران اقتدار و عزت آنان برابر دشمنان را یادآور شده و بر اصل حضور حداکثری در امر انتخابات تأکید فرمودند.  

وی با تذکر به نامزدهای انتخاباتی در خصوص حساسیت و توجه ویژه‌تر به نقشه‌های دشمن، پرهیز از سیاه نمایی به جای نقد منصفانه، رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از قول‌های غیرقابل عملیاتی شدن هشدار داد.

امام جمعه بویین زهرا با تصریح بر اینکه در طول سال 92 رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد، ریل‌گذاری برای انتخابات مهم 24 خرداد ماه را به خوبی انجام داده و توجه همگان را به سمت و سوی حماسه هدایت فرموده‌اند، ابراز داشت: تاکنون و در طول حدود سه ماه گذشته مجریان و ناظران امر انتخابات تمام مراحل خلق یک حماسه سیاسی باشکوه را فراهم کرده و بسترسازی لازم را انجام داده‌اند.

زرینه ابراز داشت: ملت ایران کمتر از یک هفته دیگر با بصیرت و فهم انقلابی حلقه‌های زنجیر اتحاد را با حضور حداکثری خود در انتخابات کامل کرده و این حلقه‌های عجین شده با ملت با هیچ تهدید، تحریم و دشمنی از هم پاره نشده و همچون حصار و حفاظی مصونیت بخش، سراسر ایران اسلامی را بیمه می‌کند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به وقایع خاورمیانه طی یک هفته اخیر اشاره و تصریح کرد: پیشروی‌های پی در پی ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور از جمله در منطقه استراتژیک «القصیر» و آزادسازی کامل این شهر از دست شورشیان تروریست موفقیتی بزرگ برای ملت سوریه محسوب می‌شود.

زرینه اعتراف دشمنان و مخالفان عبری، عربی و اروپایی در خصوص ناکامی در شکست سوریه را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: مردم مظلوم سوریه و دولت قانونی این کشور با اتحاد خویش فتنه شوم در حال شکل‌گیری در سوریه را ناکام گذاشته و از بین می‌برند.

زرینه اوضاع تأسف‌بار شهرهای کشور ترکیه و شیوع اعتراض‌های خیابانی در این کشور را طی روزهای اخیر متذکر شد و بیان کرد: اعتراض‌های خیابانی شهرهای ترکیه تاکنون مرگ و مجروحیت صدها انسان را به دنبال داشته و از سویی انفعال دیگر کشورهای حامی تروریست‌ها دست به دست هم آینده نویدبخشی را برای سوریه رقم می‌زند.           

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد بزرگ اسلامی آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی (ره) تصریح کرد: آیت‌الله سعیدی (ره) در سال 49 در زندان‌های رژیم سفاک پهلوی به دست جلادان ساواک در اثر شکنجه‌های بسیار سخت به مقام والای شهادت دست یافت.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول