اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

کاندیداها از سیاه‏نمایی پرهیز کنند/ دستاوردهای نظام نادیده گرفته نشود

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه کاندیداها از سیاه‏نمایی پرهیز کنند، گفت: دستاوردهای نظام نادیده گرفته نشود.

کاندیداها از سیاه‏نمایی پرهیز کنند/ دستاوردهای نظام نادیده گرفته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان سمنان در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: امسال سال خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی است و تحقق این دو موضوع جزء با مشارکت همه مردم و مسئولان امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: خلق حماسه مستلزم شجاعت، دلیری، بصیرت همراه با معرفت است و البته به جرأت می‌توان گفت کشور ما این پتانسیل را دارد؛ چرا که تاکنون خود را نشان داده و ثابت کرده مرد دوران‌های سخت هستند.

امام جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: ما در دوران انقلاب حماسه‌های مختلفی را خلق کرده‌ایم که شاخص‌ترین آن هشت سال دفاع مقدس بود که همه اسلام در برابر همه کفر قرار گرفت و پیروزی با ما بود.

احمدپناهی تصریح کرد: اکنون نیز ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باز تمام دشمنان به مقابله با ما برخاسته‌اند و این بار با فشار و تحریم اقتصادی در تلاش هستند ما را به عقب برانند و شکست دهند.

وی افزود: اما آن‌ها باز هم در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند و مردم آگاه و با بصیرت ما با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح آن‌ها را در توطئه های خود ناکام و ذلیل می‌کنند.

امام جمعه موقت سمنان بیان داشت: انتخاب فرد اصلح مانند حضور در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز است؛ چرا که می‌خواهیم سرنوشت یک ملت را به مدت چهار سال در اختیار او قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ما باید فردی را که شاخص‌ها و معیارهای مد نظر قانون اساسی و رهبر انقلاب دارد را انتخاب کنیم؛ چرا که اگر اینگونه شود ما راه پیشرفت و عزت خود در جهان را با قدرت دو چندان ادامه خواهیم داد.

احمدپناهی اظهار داشت: همه باید توجه داشته باشیم که دشمن می‌خواهد ما را از نظام جدا کند و این فشارها به این خاطر است، بنابراین باید با بصیرت و در پشت سر رهبر فرزانه انقلاب برای تحقق حماسه سیاسی با جدیت حرکت کنیم.

انتهای پیام/2249/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول