اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند مطرح کرد

انتقاد آری اما بی‌انصافی و سیاه‌نمایی هرگز

امام جمعه مرند گفت: نامزدهای انتخابات باید در برنامه‌های تبلیغاتی خود از تخریب یکدیگر و بی‌انصافی پرهیز کنند و فقط به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود بپردازند.

انتقاد آری اما بی‌انصافی و سیاه‌نمایی هرگز

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه انتقاد از برنامه دیگران برابر با تخریب و سیاه‌نمایی نیست، بر لزوم رعایت انصاف و عدالت در انتقاد از برنامه دیگر نامزدها تاکید کرد.

وی بر لزوم مشارکت تمام اقشار جامعه در انتخابات پیش رو تاکید کرد و رای هر فرد ایرانی را تاثیرگذار در تعیین سرنوشت کشور برشمرد.

امام جمعه مرند ضمن اظهار رضایت‌مندی از نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همچنین کاندیداهای ریاست جمهوری در ایجاد فضای مناسب توسط صدا و سیما در مناظره‌های کاندیداها، از نحوه پردازش صدا و سیما تقدیر کرد.

وی افزود: این امر باعث آرامش جامعه و نحوه انتخاب اصلح را برای مردم روشن‌تر می‌کند ضمن آنکه مردم نیز باید خودشان با بینش اسلامی و شعور سیاسی که در طول دوران انقلاب اسلامی از خود نشان دادند در انتخابات 24 خرداد با حضور با شکوه جهانیان را در حیرت قرار دهند.

خطیب نماز جمعه مرند گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، مردم باید با دیدی باز و بررسی نگرش‌ها و رویکردهای هر نامزد، به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند و فریب وعده‌های غیرعملی آنان را نخورند.

وی خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه باید از هر فرصت و ظرفیتی برای ایجاد شور و اشتیاق بخشیدن به فضای انتخاباتی جامعه استفاده کنند و از این مدت زمان کوتاه باقی مانده برای تبلیغ نامزد مورد نظر خود با رعایت اخلاق و ادب بهره گیرند.

نعمت‌زاده افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز باید پس از اتمام انتخابات و اعلام نتایج، رقابت خود را تبدیل به رفاقت کرده و برای سازندگی کشور تلاش کنند.

امام جمعه مرند ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام به عموم مسلمانان جهان، به فرارسیدن میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و امام حسین(ع) را پاسدار دین مبین اسلام برشمرد.

وی اظهار کرد: پاسداران نیز از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای حفاظت و پاسداری از ارزش ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب در کشور بودند.

امام جمعه مرند در ادامه عملکرد آنان را در همراهی مردم و پاسداری از اعتقادات اسلامی، امور قابل مشاهده عنوان کرد.

خطیب جمعه مرند تصریح کرد: رمز موفقیت پاسداران در تبعیت از ولایت فقیه، مردمی بودن، شهادت‌طلبی و ارتباط تنگاتنگ با شجره طیبه بسیج به عنوان نیروی مردمی است.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول