اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

پاسخ معاون ‌استاندار کرمان به سیاه‌نمایی برخی کاندیداها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با انتقاد از برخی کاندیداها در سیاه‌نمایی ‌‌اقدامات صورت گرفته طی سال‌های گذشته گفت: رستاخیز علمی به برکت انقلاب اسلامی در ایران صورت گرفته است.

پاسخ معاون ‌استاندار کرمان به سیاه‌نمایی برخی کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ جواد کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که در تبلیغات انتخاباتی سیاه‌نمایی صورت نگیرد.

وی ابراز داشت: بعضی از کاندیداها به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار هیچ کاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی نشده است و فقط آنها هستند که می‌خواهند، ایران را نجات دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: در حالی که ایران در سال یک هزار و 400 باید به رتبه نخست علمی منطقه دست می‌یافت، 13 سال زودتر به این رتبه رسید.

کمالی تصریح کرد: ایران جزو هشت باشگاه فضایی جهان است و رتبه هشت هسته‌ای، رتبه دوم رشد منابع انسانی، رتبه سوم سدسازی و رتبه هشتم نانوتکنولوژی در جهان را دارد.

وی عنوان کرد: ایران جزو پنج کشور نخست دنیا در زمینه سلول‌های بنیادین است و رشد علمی ایران 11 برابر متوسط جهانی است.

این مسئول با بیان اینکه ایران رتبه 16 اقتصادی دنیا را دارد، افزود: کسب رتبه‌های برتر علمی در جهان، تولید 117 میلیون تن محصولات کشاورزی، افزایش صادرات غیرنفتی از 7 میلیارد دلار به 57 میلیارد دلار و پیشرفت‌های بزرگ طبی و دارویی از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

کمالی ابراز داشت: ایران در صنعت نظامی پیشرفت‌های بسیاری دارد و رتبه سوم سایبری جهان را به خود اختصاص داده است.

وی ایجاد امکانات زیربنایی در مناطق محروم کشور را مطلوب خواند و تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که دین در آن حاکم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: انتشار 35 هزار مقاله از سوی ایرانیان در نشریات جهان بیانگر رستاخیز علمی در ایران است و ثبت 34 هزار اختراع از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی و خون شهدا است.

کمالی اذعان داشت: در حال حاضر که استکبار و دشمنان نظام بر علیه ایران تبلیغ می‌کنند، خودمان نباید این کار را انجام دهیم و آب به آسیاب دشمن بریزیم.

انتهای پیام/80019/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول