اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کاندیداها از سیاه‌نمایی پرهیز کنند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سیاه‌نمایی کار درستی نیست و نباید این همه پیشرفت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف را نادیده گرفت.

کاندیداها از سیاه‌نمایی پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی که امشب  در بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان قم برگزار شد در سخنانی به تبیین ریشه‌های آغاز نهضت اسلامی در ایران پرداخت و اظهار داشت: از جمله عواملی که سرآغاز نهضت مبارزه با رژیم شاهنشاهی شد، حساسیت این رژیم بر نفی اسرائیل توسط روحانیون در سخنرانی‌ها و وعظ و خطابه برای مردم بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن برهه حساس با تکیه بر آموزه‌‌های قرآنی در خصوص مبارزه با دشمنان اسلام و دفاع از مظلومان عالم در برابر جور و ستم مستکبران،‌ بر این نقطه ضعف رژیم شاهنشاهی دست گذاشته و از آن برای آغاز حرکت نهضت اسلامی بهره‌ بردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات را نقطه عطف نظام و انقلاب دانست و ابراز داشت: اصلی‌ترین راهبرد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه،‌ کار برای تضعیف نقاط قوت نظام بوده و بارزترین نقطه قوت، حضور مردم در انتخابات برگزار شده در کشور است که دشمنان همواره مهم‌ترین راهبرد برای کمرنگ کردن آن را تشویق مردم به حضور نیافتن پای صندوق‌های رأی دانسته و بر روی این مسئله کار کرده‌اند.

رحیمیان با اشاره به فرموده امام راحل که اگر دیدید آمریکا از کسی تعریف کرد، آن شخص مشکل‌دار است، اذعان داشت: این کلام گهربار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از تعلیمات قرآن و سیره اهل بیت (ع) است که مبنای استراتژی مبارزه امام قرار گرفته بود.

وی افزود: ما نیز باید از این راهبرد اساسی امام الگو گرفته و از آن به عنوان شاخصی برای شناخت دوست و دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران بهره بگیریم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به موضع محکم امام راحل در برخورد با تصویب قانون کاپیتولاسیون در مجلس اشاره کرد و بیان داشت: موضع شجاعانه‌ای که امام در برابر تصویب این قانون در برابر رژیم شاهنشاهی اتخاذ کردند از موضع اختیارات ولی فقیه بود، چراکه ایشان گفتند کسانی که این قانون را تصویب کردند، وکیل ملت نیستند و اگر هم هستند، من آنها را عزل می‌کنم و چنین عزلی فقط در صلاحیت ولی فقیه است.

رحیمیان به صراحت امام در مقابله با آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: در برهه‌ای که حتی شاه جرأت مقابله با آمریکا را نداشت؛ این مرد الهی با صراحت و شجاعت رئیس جمهور آمریکا را منفورترین فرد نزد ملت ایران معرفی و تا آخر عمر شریفش نیز بر این اعتقاد راستین ایستادگی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهبرد مقام معظم رهبری برای ایجاد حماسه سیاسی، تصریح کرد: امام راحل حضور در انتخابات را دفاع از اسلام تلقی و رأی را به عنوان یک تکلیف الهی قلمداد می‌کردند، ما نیز باید بدانیم که رأی‌مان در روز 24 خرداد برگی زرین در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خواهد زد که قدرت آن به مراتب از موشک شهاب 3 بیشتر و اثرگذارتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها توسط بعضی از کاندیداها، خاطرنشان کرد: سیاه‌نمایی کار درستی نیست و نباید این همه پیشرفت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف را نادیده گرفت، امام به ما نوید داده است که آینده از آن اسلام است و این نظام اسلامی مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

انتهای پیام/78009/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول