اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان:

برخی با سیاه‌نمایی کارآمدی نظام را زیر سوال می‌برند

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان گفت: برخی با سیاه‌نمایی در خصوص عملکرد دولت پازل دشمن را پر می‌کنند و صرفاً می‌خواهند ناکارآمدی نظام را نشان دهند.

برخی با سیاه‌نمایی کارآمدی نظام را زیر سوال می‌برند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی شامگاه دوشنبه در همایش مقاومت رمز پیروزی در جمع حامیان سعید جلیلی با بیان اینکه ما به شهدای هسته‌ای مانند شهید احمدی‌روشن افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: البته ما تنها با آرمان‌های ملی افتخار نمی‌کنیم بلکه به 8 سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر امریکا و استکبار در طول 33 سال گذشته هم افتخار داریم.

وی ادامه داد: آنهایی که چشم خود را بستند و می‌گویند ایران منزوی شده چشمان خود را باز کنند و ببینند که دشمنان اذعان می‌کنند در منطقه بدون حضور ایران معادلات رقم نمی‌خورد.

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان در ادامه با اشاره به اظهارات برخی کاندیداها در حمایت از اشخاصی که در فتنه 88 مقابل نظام قرار گرفتند، افزود: ما به احمدی روشن افتخار می‌کنیم نه به وطن فروشانی که در لانه امریکا خانه گزیدند و علیه نظام اسلامی اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: آنهایی که در چارچوب نظام وارد عرصه رقابت‌های انتخاباتی شدند باید بپذیرند که ولایت فقیه فراتر از قانون است و مسائل کلان کشور مانند مذاکره با امریکا را رهبری تعیین کرده و تصمیم گیرنده است.

فلاحی تصریح کرد: امروز ایران به فرموده مقام معظم رهبری در موقعیت بدر و خیبر است نه در شرایط شعب ابی‌طالب و جهان کلیدهای فدک را در اختیار ما قرار داده و باید همگان بدانند که امریکای لاتین حیات خلوت ایران است.

وی بیان داشت: ادبیات ما امروز ترس نیست بلکه تهدید دشمنان است و افرادی که امریکا را کدخدا می‌دانند و به دنبال سازش با کدخدا هستند تکلیفشان روشن است.

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان در ادامه با بیان اینکه از سال 82 تا 84 تعلیق تأسیسات هسته‌ای انجام شد، ابراز داشت: در این مقطع زمانی با تعطیلی سایت‌های هسته‌ای دانشمندان هسته‌ای کشور بیکار شدند و به دشمن امتیاز دادیم و آنها با صدور 6 قطعنامه در شورای امنیت ما را تحقیر کردند.

وی ادامه داد: چرا به مردم دروغ می‌گویید که قطعنامه‌ها از سال 84 شروع شد درحالی که که با روی کار آمدن گفتمان امام و انقلاب در سال 84 فقط یک قطعنامه علیه ما صادر شد در شرایطی که قبل از سال 84 ما 5 سانتریفیوژ داشتیم و بعد از این تاریخ به 12 هزار سانتریفیوژ رسید.

فلاحی خاطرنشان کرد: برخی با سیاه نمایی پازل جدول دشمن را پر می‌کنند و با تخریب دولت در واقع فقط می‌خواهند ناکار آمدی نظام را نشان دهند.

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان در ادامه با بیان اینکه موضوع هسته‌ای بهانه دشمنی است، اضافه کرد: کشور ما در طول 34 سال گذشته تحریم شد و در این مدت با امریکا در جنگ هستیم و اگر موضوع هسته‌ای را مطرح می‌کنند باید به این نکته توجه کرد که اسرائیل 400 کلاهک اتمی دارد و هند و پاکستان نیز بمب اتمی دارد و با این کشورها کاری ندارند.

وی با بیان این که دشمنی غرب با ما به خاطر پیشرفت‌های علمی است که جزء 10 کشور اول جهان و کشور نخست منطقه هستیم، افزود: عربستان که یک سوم نفت اوپک را تولید می‌کند امروز به سمت استفاده از انرژی هسته‌ای می‌رود و دیگر کشورها مانند امارات و ترکیه نیز به دنبال ایجاد نیروگاه‌های هسته‌ای هستند.

فلاحی ابراز داشت: امروز ادبیات نظام مقاومت و ایستادگی است و ما این توانایی را داریم که در 90 کشور منافع امریکا را به خطر بیندازیم و اگر امریکا دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ادبیات ما سازش و امتیاز دادن به غرب نیست و کاندیدای ریاست جمهوری باید ملاک‌های مورد نظر مقام معظم رهبری که شجاعت در برابر دشمن، متعهد به اسلام و مقاومت را داشته باشد.

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان در ادامه با بیان اینکه ما امروز در پیچ آخر تاریخ قرار داریم، تصریح کرد: با ادبیات مقاومت و کمک مردم می‌توانیم با موفقیت از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی در ادامه به شروع تورم از دولت سازندگی اشاره کرد و یادآور شد: تورم در دولت سازندگی شروع و در دوران اصلاحات ادامه یافت و ایران در طول یک سال گذشته با تحریم‌های شکننده همچنان پیشتاز است و مردم همه سختی‌ها را تحمل کردند.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گفتمان امام و انقلاب به مردم عزت داده است، خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات با گفتن اینکه امام معصوم را هم می‌توان استیضاح کرد عزت مردم را گرفتند و تحقیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما دستاوردهای خود را که بدون کمک دیگران به دست آوردیم به رخ جهانیان می‌کشیم و مردم به خاطر فشارهای اقتصادی خسته نمی‌شوند.

رئیس ستاد جلیلی در استان همدان در پایان با بیان اینکه ایران در موضوع بحرین دخالت نکرد، گفت: ولی در سوریه دخالت می‌کنیم و به این موضوع هم افتخار می‌کنیم چون اگر در سوریه دخالت نمی‌کردیم باید در خوزستان با صهیونیست‌ها می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول