اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

دشمنان با سیاه‌نمایی سعی در ناسالم جلوه دادن روند انتخابات دارند

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه فصل‌الخطاب انتخابات، رای مردم است و مسئولان هیچ دغدغه‌ای در ارتباط با نتیجه انتخابات ندارند، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی سعی در ناسالم جلوه دادن روند انتخابات دارند.

دشمنان با سیاه‌نمایی سعی در ناسالم جلوه دادن روند انتخابات دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلامی است.

وی افزود: امام (ره) با باور عمیق نسبت به خدا، خود و مردم توانست آرمان‌های متعالی اسلام را احیا کند و با تشکیل حکومت اسلامی متکی بر رای مردم منشا تحولات شگرفی در عصر حاضر باشد.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: پایبندی مردم و مسئولان به آموزه‌های دین مبین اسلام و اهداف متعالی نظام، هجمه پیوسته دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف آن را به همراه داشته است.

فروزان‌مهر با بیان اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی سعی در ناسالم جلوه دادن روند انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی از مدیران انتظار می‌رود تا با رعایت دقیق اصل بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه رفتاری که شائبه حمایت از جریان، طیف و یا شخص خاصی داشته باشد، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم، پرشور، رقابتی و قانونمند فراهم کنند.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: حفظ و صیانت از آرای مردم از سوی دست‌اندرکاران انتخابات، امری ضروری است و فصل‌الخطاب انتخابات، رای مردم است و مسئولان هیچ دغدغه‌ای در ارتباط با نتیجه انتخابات ندارند.

فروزان‌مهر با اشاره به ظرفیت‌های خراسان‌رضوی یادآور شد: خراسان‌رضوی در حوزه منابع انسانی از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است که با ایجاد مشوق‌های لازم زمینه را برای افزایش بهره‌وری و استفاده حداکثری از توانمندی کارکنان باید فراهم کرد.

وی بر توجه به پژوهش‌های کاربردی متناسب با نیاز بازار تاکید کرد و افزود: باید با نیازسنجی و داشتن نقشه راه، علاوه بر جلوگیری از انجام پژوهش‌های غیر کاربردی، شاهد برنامه محوری در تعریف و اجرای پژوهش‌ها باشیم.

انتهای پیام/70006/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول