اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

حضور در عرصه انتخابات سبب کاهش فشار تحریم‌ها خواهد بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات سبب کاهش فشار تحریم‌ها می‌شود.

حضور در عرصه انتخابات سبب کاهش فشار تحریم‌ها خواهد بود

یوسف فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب، اظهار داشت: انتخابات، ویترین نظام اسلامی است چرا که نظام مردم سالاری دینی با شرکت مردم در انتخابات محقق می‌شود.

وی افزود: این همان مقبولیت نظام اسلامی است که با حضور مردم محقق می‌شود و هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد به منزله پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و چون دشمنان این نظام اسلامی برگرفته از فرامین الهی، به دنبال شکاف بین مردم مسلمان و حاکمیت دینی هستند، می‌خواهند شرکت مردم در این انتخابات کمرنگ باشد.

فرجی اظهار داشت: ما بارها در طول سه دهه انقلاب شاهد بوده‌ایم که هر چه حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر بوده فشارهای استکبار جهانی نیز بر این مردم پایدار و مقاوم، کمتر شده است.

وی افزود: در فتنه 88 که مردم حضور حداکثری داشتند برخی‌ها با فریب سران فتنه و اعتراضاتی که به روند برگزاری انتخابات داشتند، باعث سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی از این فرصت شده و فشارها را بر امت مسلمان ایران افزایش دادند و شیرینی این پیروزی را بر کام ملت ایران تلخ کردند که الحمدلله مردم با هوشیاری و بصیرت در حماسه 9 دی و 22 بهمن سال 88 جواب دندان شکنی به استکبار جهانی دادند که عقب‌نشینی قابل توجهی را داشتند.

فرجی تصریح کرد: به واسطه جریان انحرافی، که از ولایت مطلقه فقیه زاویه باز کرد، دشمنان نظام را، به طمع انداخته و فشارها و تحریم‌های جدیدی را علیه مردم مسلمان ایران به راه انداختند تا این مردم از آرمان‌های خود دست بکشند که ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با وجود فشارهایی که تحمل می‌کنند دست از انقلاب و نظام برنداشتند و انشاالله با حضور خود در پای صندوق‌های رأی تیر خلاص بر پیکر دنیای استکبار و ایادی داخلی آن‌ها خواهند زد.

این استاد دانشگاه افزود: مردم ایران اسلامی با الهام گرفتن از تاریخ اسلام و زندگانی حضرت محمد(ص) و ائمه هدی علیهم‌السلام از امام علی(ع)، امام حسین(ع) تا حضرت حجت(عج) دریافته‌اند که هر چه در مقابل استکبار و زیاده خواهان و زورگویان دنیا مقاومت بکنند و گفتمان مقاومت و اسلام ناب را که برگرفته از قرآن و سیره نبوی و حضرات معصومین (ع) بوده ادامه دهند باز به پیروزی خواهند رسید.

وی افزود: خداوند در این راستا در سوره مبارکه محمد(ص) می‌فرماید: هرکس دین خدا را یاری کند خداوند او را یاری کرده و او را در این راه ثابت قدم و استوار می‌گرداند و این وعده خداوند است و وعده خداوند تخلف‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: مردم ایران این وعده‌های الهی را در مقاومت و پایداری بر آرمان‌های خود در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رسانده و پیروزی‌های شیرینی را نصیب خود کردند و انشاالله در حماسه 24خرداد امسال نیز طبق فرمایش مقام معظم رهبری با حضور پر شکوه خود حماسه سیاسی و به دنبال آن حماسه اقتصادی را خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول