اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

انتخابات می‌تواند الگوی جدیدی از مردم‌سالاری را به دنیا ارائه کند

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در انتخابات باید عقلانیت بر هیجان غلبه داشته باشد، گفت: ما باید انتخابات را در دنیا به عنوان یک انتخابات الگو معرفی کنیم و از این طریق الگوی جدیدی در زمینه مردم‌سالاری ارائه دهیم.

انتخابات می‌تواند الگوی جدیدی از مردم‌سالاری را به دنیا ارائه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، محمد دهقان صبح امروز در جلسه ناظران انتخابات شورای اسلامی شهرستان چناران اظهار کرد: ما باید انتخابات ایران را در دنیا به عنوان یک انتخابات الگو معرفی کنیم و از این طریق الگوی جدیدی در زمینه مردم‌سالاری ارائه دهیم.

وی افزود: مردم‌سالاری دینی به این معنی است که انسان‌های مؤمن، معتقد و اصل نظام و ولایت را قبول دارند و همه باید کمک کنیم که مسیری که امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما نشان داده الگو باشد.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در انتخابات هیجان نیاز داریم ولی باید عقلانیت بر هیجان غلبه کند.

دهقان بیان داشت: همه ما باید تلاش کنیم که این انتخابات سبب ارتقا کشور شود و ناظران بر انتخابات پاسدار آرای مردم باشند و مسئولیتی که دارند داوری و قضاوت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ناظران سر صندوق به عنوان یک قاضی عادل محسوب می‌شوند و هیچ کاندیدایی حق ندارد از بیرون شهرستان کسی را برای رای دادن به نفع خودش سر صندوق بیاورد و این تخلف است.

وی ادامه داد: افرادی که متولد شهرستان بوده ولی ساکن جای دیگری هستند نباید در انتخابات شورای شهر و روستای آن شهر شرکت کنند.

در ادامه سیدعلی حسینی، فرماندار شهرستان چناران گفت: رسالت همه ما این است که در راستای خلق حماسه سیاسی حرکت کنیم و همه مردم بصیرت و هوشیاری خود را افزایش دهند.

 حسینی افزود: دشمنان اسلام و نظام تهاجم گسترده خود را آغاز کرده و برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای تلاش می‌کنند و ضرورت دارد مردم بصیرت داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: 138 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان امر برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول