اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز 24 خرداد/

100 خبرنگار و عکاس در یزد اخبار انتخاباتی را مخابره می‌کنند

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: در روز 24 خرداد، 100عکاس و خبرنگار در سراسر استان یزد، اخبار انتخاباتی را مخابره می‌کنند.

100 خبرنگار و عکاس در یزد اخبار انتخاباتی را مخابره می‌کنند

سید عبدالمجید قائم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در روز انتخابات، سالن موحدین استانداری برای خبرنگاران و عکاسان تجهیز شده و فعالان رسانه‌ها می‌توانند اخبار انتخابات را بر روی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها قرار دهند.

وی افزود: تاکنون برای بیش از 100 عکاس و خبرنگار کارت ورود به ستاد انتخابات استان یزد صادر شده و این تعداد، اخبار استان در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را مخابره می‌کنند.

قائم‌ محمدی یادآور شد: سال گذشته نیز اتاق خبر برای خبرنگاران در کنار ستاد انتخابات فعال شده بود و اعضای ستاد نیز در جمع خبرنگاران حضور می‌یافتند و به سئوالات آنها پاسخ می‌دادند.

وی همچنین از برقراری ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان یزد خبر داد و افزود: از این طریق تلاش می‌شود اخبار انتخاباتی در حجم گسترده‌تری اطلاع‌رسانی شود.

مشاور استاندار یزد خاطرنشان کرد: هنوز برای شهرستان‌ها برنامه‌ریزی خاصی صورت نگرفته اما احتمال دارد اتاق خبر در برخی فرمانداری‌های استان نیز راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول