اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج حقوقدانان استان کرمان در آستانه 24 خرداد

حضور حماسی مردم در انتخابات چشم‌ دشمنان را کور می‌کند

در بیانیه بسیج حقوقدانان استان کرمان در آستانه 24 خرداد آمده است: حضور حماسی مردم سرافراز ایران در عرصه‌ انتخابات‌های مختلف،‌ چشم‌ دشمنان را کور و نقشه‌های شیطانی را باطل کرده است.

حضور حماسی مردم در انتخابات چشم‌ دشمنان را کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به مناسبت 24 خرداد ماه آمده است: از آن جایی که نامگذاری هر سال توسط رهبر انقلاب اسلامی دارای حکمت و فلسفه خاصی است، لذا باید اهداف اصلی نام‌های اعلان شده سرلوحه برنامه‌های کشور قرار گیرد و نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در راستای انتخابات سرنوشت‌ساز روز 24 خرداد و سیاست‌های تحریمی استکبار جهانی به رهبری شیطان بزرگ آمریکاست.

در این بیانیه عنوان شده است: توطئه‌های بسیار، اعمال تحریم‌ها، ترور نخبگان علمی و هسته‌ای و تلاش برای منزوی کردن کشور در عرصه‌های بین‌المللی از سوی استکبار جهانی نتوانسته مانع از رشد و اعتلای ایران اسلامی شود و استواری ملت ایران در مسیر خود روح امید را در دل مستضعفان جهان دمیده و الگوی بیداری جهان اسلام شده و تلألؤی دوراندیشی حکیمانه رهبری و برق حضور حماسی مردم سرافراز ایران در عرصه‌ انتخابات‌های مختلف،‌ چشم‌ دشمنان را کور و نقشه‌های شیطانی را باطل کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: بیایید تا بار دیگر با حضور گسترده و پرشور، همراه با هوشیاری، بصیرت و‌ آگاهی خود در پای صندوق‌های رأی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به جهانیان ثابت کنیم که تعهد به آرمان‌های امام، انقلاب، شهدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با خونمان عجین گشته و تا ‌آخرین نفس پای عزت و استقلال کشورمان ایستاده‌ایم.

در این بیانیه آمده است: اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان، دوشادوش مردم انقلابی و شهیدپرور استان در 24 خرداد ماه به ندای رهبری لبیک گفته و حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می‌کنند.

انتهای پیام/2446/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول